Timia Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg har farget håret mitt sjokoladebrundt en stund, men jeg ble lei og ville tilbake til mitt blonde hår. Frisøren ville ikke avfarge eller bleke alt i en gang da det ville ødlegge håret siden jeg hadde så mye rødfarge i fargen. I stedet la hun inn lyse striper og vi skal legge inn stadig flere striper frem mot sommeren helt til håret har blitt lyst. Nå er jeg ferdig med første striping og det ser bra ut, men nederste halvdel av stipene har et veldig rødlig/orange skjær i seg. Finnes det noe sjampoo eller noe som vil dempe litt av det orange? Frisøren sier dette vil forbedre seg under neste striping, men det er det 6 uker til. Endret 21. februar 2007 av Timia
gizmoo Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Spør frisøren... Vet det fins en lilla shampo som demper gul/oransje- skjær...
Eowyn Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Obs obs.. Ved orange skjær som heller mer mot rødt skal du bruke en shampo som er blå.. Lilla hvis det er gulskjær!!!
Timia Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Obs obs.. Ved orange skjær som heller mer mot rødt skal du bruke en shampo som er blå.. Lilla hvis det er gulskjær!!! ← Blå shampoo?? Det har ikke jeg hørt om. Har du et produktnavn til en blå shampoo? Jeg tenkte litt på denne fra KMS, men den er vel lilla og ikke blå: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...PPROD=8424_7323 I dag var det 3 stk som spurte om jeg hadde prøvd å stripe håret selv hjemme Endret 21. februar 2007 av Timia
Eowyn Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Sorryyyyy, kommer ikke på en i farta! Me ndra innom en frisørsalong og spør om de har!!!! Er neppe å få kjøpt i dagligvaren.. Men SP (wella) har en som heter Silver shampoo, det er mulig du han bruke den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå