Chelsea Skrevet 21. februar 2007 #1 Del Skrevet 21. februar 2007 Ser det har kommet en ny thairestaurant til Oslo. Noen som har vært der enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. februar 2007 #2 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har vært der God mat og ikke så alt for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 21. februar 2007 #3 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvor på bilsett ligger den? Noe nytt å prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 21. februar 2007 #4 Del Skrevet 21. februar 2007 Kan den måle seg med Rice Bowl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. februar 2007 #5 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvor på bilsett ligger den? ← Thereses gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 22. februar 2007 Kan den måle seg med Rice Bowl? ← Jeg har bare vært på Rice Bowl en gang og var ikke veldig fornøyd. Men jeg har nok da sikkert vært uheldig. Får kanskje prøve den igjen. Men jeg mener å huske at de ikke har øl/vin-servering??? Av thairestauranter i Oslo liker jeg best Bangkok og Chiang Mai. Har vært et par ganger på hhv Yayas v/Aker Brygge, Nambo Thai på Frogner og så en i nærheten av Rice Bowl uten at jeg har vært så veldig fornøyd. Er det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. februar 2007 #7 Del Skrevet 23. februar 2007 Men jeg mener å huske at de ikke har øl/vin-servering??? ← Det har det ikke på tasty thai heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg var der i går m/følge! Vi var middels fornøyd med forrettene men misfornøyd med både grønn- og rødkarriene. Smaken var liksom litt for tam. Tror ikke vi kommer til å dra dit igjen, men kanskje vi skulle prøve Rice Bowl igjen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Del Skrevet 19. mai 2008 Tasty Thai er en favoritt. Vi har lenge vært faste gjester der. Før var det lett å få bord, nå er det nesten alltid fult der. Vannvittig god mat, kan ikke sammenlignes med Rice Bowl. (R B var min favoritt før, men nå vinner TT ) Har ikke alkohol servering, men dit går man pga utrolig bra mat. Og veldig bra service! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 20. mai 2008 #10 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har vært der. Og kommer nok til å dra dit igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå