Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV2 kjøre Idol enda en runde med Idol, nå med 38 års aldergrense. Jeg datt av allerede i fjor, og tror ikke jeg kommer til å følge med i år heller.

Hva tror dere?

Les saken til Dagbladet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har enormt stor glede av å se på den innledende runden med audition i de forskjellige byene. Fantastisk underholdning, men jeg må tilføye at jeg har veldig stor beundring for de som prøver seg til tross for at de mangler både sangstemme og gehør...

Resten gidder jeg som regel ikke å følge med på.

Skrevet

Hmmmm er lit usikker når det gjeld dette konseptet. Var ikkje poenget med idol slik det har vore i tidlegare sesongar å "forme" gryande sangtalentar og lage pop-idol av dei?

No verkar det litt melodi grand prix-aktig, serleg når folk kan kompe seg sjølv, altså at det blir aktuelt for singer-songwriter-artistar, gjerne dei som allereie har funne sin eigen musikalske stil og identitet. Då er det nesten ei ferdig pakke folk kjem med på audition, som dommarane skal bedømme.

Men eg kjem vel til å sjå på, for å finne ut om det funkar, i allefall audition-rundane... Trur ikkje eg klarer å la vere ;)

Skrevet

Kom på en annen ting, ang "den nye profilen" til Idol.

Husker dere hva som skjedde med Absolutt Underholdning, etter at de skulle bli voksne? :ler:

Gjest Primula
Skrevet

38 års grense? høres jo ut som om det blir et helt annet konsept da... men som andre sier, auditionene er jo morsomme da.

Skrevet

Kommer sikkert også til å følge med på audition-rundene da jeg synes de er morsomme, men utover det tror jeg ikke det blir så veldig interessant.

Synes de har hatt mange nok sesonger med Idol nå.

Tror nok de kommer til å få høye seertall med tanke på alle barna som er begeistret for konseptet da, men mener at Idol er litt "oppbrukt".

Skrevet

Åh, jeg elsker Kyrre (som nå blir programleder i Idol) og gråter bitre tårer over at jeg aldri, aldri, aldri mer skal våkne opp med han.

:tristbla: Dårlig gjort at han slutter i P3-morgen. Han har virkelig Norges mest behagelige stemme.

Skrevet
Åh, jeg elsker Kyrre (som nå blir programleder i Idol) og gråter bitre tårer over at jeg aldri, aldri, aldri mer skal våkne opp med han.

:tristbla: Dårlig gjort at han slutter i P3-morgen. Han har virkelig Norges mest behagelige stemme.

Helt enig! Han er genial.

Skrevet

Det er noe med å stoppe mens leken ennå er god....Idol har vel utspilt mye av sin rolle, men de er vel fornøyd med seertallene, da.

Selv syns jeg de innledende auditionepisodene er heller uinteressante, følger heller med når de har plukket ut de som er aktuelle å ha med videre.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg gleder meg! :hoppe: Trodde jeg hadde siste sjans å være med i år jeg, men nå har jeg 10 år til på meg! :hoppe: Ikke det at jeg kommer til å være med uansett da men. :ler: Da kommer sikkert hun Jenny i år også selvom Tone Lise priset seg lykkelig over at det var siste sjans i fjor! :ler:

Skrevet

Datt av i forfjor jeg!! Auditionene er morsomme, men jeg syns egentlig de er mest pinlige! At ikke folk har en liten smule bedre selvinnsikt??!!

Vil nok ikke følge med på dem, heller se dem tilfeldig om tven tilfeldigvis skulle være på i passende tidsrom....

Skrevet

Vanvittig morsomt det Kyrre sier i Dagbladsaken, at han heia på Jorun Stiansen og venter fremdeles på at karrieren hennes skal ta av! :legrine:

Gjest Tessmira
Skrevet

Audition-rundene kommer jeg nok til å følge med på, for der er det mulighet for å få seg en skikkelig god latterkule ;) Men noe mer enn det gidder jeg ikke se på.

Skrevet

Jeg elsker idol og følger med fra begynnelse til slutt :):sjenert:

Flott at de har satt opp aldersgrensen.....blir liksom litt nytt da :)

Skrevet

Syns det konseptet er oppbrukt nå. det var det forsåvidt etter første gangen.

Skrevet
Syns det konseptet er oppbrukt nå. det var det forsåvidt etter første gangen.

Helt enig. Syns de burde ha gitt seg mens leken var god.

Forøvrig klarte jeg først å få for meg at den NEDRE aldersgrensen skulle være 38 år :legrine:

Skrevet

Jeg fulgte så vidt med første sesong, men gleder meg faktisk litt nå som aldersgrensen er hevet.

Skrevet

Jeg gleder meg :-D

Liker at Jan Fredrik kommer tilbake også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...