Ms. Croft Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Æsj æsj æsj!!! I tillegg til at jeg ha vanvittig vondt (mye vondere enn leg pleier for sikkerhets skyld, sånn bare for å vri kniven litt rundt), er jeg super kvalm og lurer på om omgangssyken kommer min vei... Den har vært på kontoret en stund nå... Også har jeg lyst til å grine, bare fordi jeg hadde håpet at ikke tr skulle komme denne gangen... Æsj æsj æsj!!! Lyst til å ligge under dyna og bare synes synd på meg selv!
aimee Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Legg deg under dyna og synes synd på deg selv! Du har lov til det. Håper du ikke får mensen neste måned
Ms. Croft Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Skal holde en presentasjon på jobbe i tolv tiden, så jeg får prøve å holde ut til det... Men takk for støtte!
aimee Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Lykke til med presentasjon! Får jeg spørre hvor lenge dere har prøvd? Har akkurat satt i gang selv, skjønner du. Er veldig spent på hvordan det skal gå.
Ms. Croft Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Veldig nye på dette. Vi lar det liksom bare 'stå til' og ikke teller dager og regner eggløsning enda. Men jeg regner oss som 'prøvere' likevel, jeg. Og vi droppet ikke prevansjon før nyttår. Lykke til med prøving, dere da! Håper du fort flytter til Gravid forum :-) Jeg heier på dere!
aimee Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Hehe... Og jeg heier på deg! SÅ - nå må du forberede deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå