Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det billig eller dyrt å betale 11.000kr. for strøm og nettleie på 1 år, for en bolig som er 147 boa? Har spottprisavtale hos Hafslund, og de sier det er det jeg må forvente å bet. pr. år. Er veldig usikker om dette er billig eller dyrt, da jeg ikke har hatt ansvar for dete med strøm før nå.

Noen som kan hjelpe meg litt?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, siden det er variabelstrømpris, så regner de jo ut fra de strømprisene som har vært, så summen vil jeg jo tro kan svinge litt oppover og.

Men lurer veldig på om det er mye å vinne på å bytte strømlevd., siden jeg har en løsning idag, der strømprisen følger markedet. Om jeg velger denne løsningen hos noen andre, vil jo prisene kunne variere like mye der. Fast prisen er vel kanskje det eneste som kan variere, og vet. tjene inn litt der.

Skrevet

Vi har en enebolig på 155 kvadrat (hvorav 25 av de er uten oppvarming vanligvis). Vi betaler ca 1500,- pr mnd for dette. Tror vi har spotpris også. Det blir altså pr år: 18.000,- og vi bruker ikke mye strøm. Blir vel mere nå som vi har anskaffet tørketrommel - som bruker MYE strøm.

Du må huske på at du har to leverandører: en på nett og en på strøm.

Begge disse leverandørene har en fastpris og en variabel pris.

Det er ikke bare den ene leverandøren da?

Skrevet

Det er kjempebillig!! Under 1000 kr mnd i strøm?? Det kan jeg bare drømme om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...