Gjest Purple Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg trenger en ny foundation, og tenkte å ta meg en tur på parfymeri i dag. Men jeg er livredd for damene som jobber der, for de er alltid så oversminka og skumle (jada, her generaliseres det over en lav sko ). Kan noen anbefale et parfymeri i Oslo sentrum, der damene er koselige og hjelpsomme, og der man ikke trenger å se ut som Celina Midelfart for å føle seg vel? Og en annen ting... Parfymeriet på Glasmagasinet, hvordan vet man hvor man skal gå der? Greit hvis du vet hva slags merke du er ute etter, men hvis du ikke vet det? Da må man liksom bare ta en sjans da eller?
Bex Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har det på samme måte. Du vet aldri om damene er "kjøpt og betalt" for å promotere et bestemt merke, og det er sjelden du får kikke i fred. Men på Esthetique på Oslo City møtte jeg en veldig hyggelig og flink dame. Så kan jo håpe at hun jobber fulltid og at du treffer på henne Ganske liten og mørk, med nord-norsk dialekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå