Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant ut i kveld (etter den ene "hverdagslepper" tråden) at jeg hadde så mange lipglosser og leppestifter til overs som jeg ikke bruker noe særlig pga at de ikke har rett farge. Så jeg blandet sammen til den fargen jeg ønsket meg! var faktisk veldig lurt :ler: Ble kjempe fornøyd, fikk akkurat den fargen og nyansen jeg ville ha, og tilpasset så mye skimmer/glans som jeg liker.

Høres kanskje litt sært ut, men hvorfor ikke :ler: Det er jo bare dyre merker, som jeg mikset og trikset med før jeg la den oppi en tom liten lipgloss krukke :)

Fineste fargen jeg har hatt til meg noen gang tror jeg faktisk, gleder meg til å bruke den imorgen :ler:

Endret av GoldenGlow
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et urgammelt triks, men hyggelig at du fant noe som passer for deg :)

Skrevet

Jeg husker jeg holdt på med noe lignende når jeg var liten. Men da kjøpte jeg de små vaselinkrukkene og tok ut litt, brakk av en del av en leppestift og satt det oppå en lyspære for å smelte det. Etterpå malte jeg boksen i en pen farge ;) Nå holder jeg meg unna vaselig for jeg gidder ikke tilstoppede porer rundt munn, men det var jo genialt.

Men hvorda får du lipglossen nedi den hylsen igjen? For ikke å snakke om ut av den? Eller har du det i en vanlig boks? Hvordan påfører du den da? *spørre og grave har og 100 glosser som er for rosa, beige etc.)

Skrevet
Jeg husker jeg holdt på med noe lignende når jeg var liten. Men da kjøpte jeg de små vaselinkrukkene og tok ut litt, brakk av en del av en leppestift og satt det oppå en lyspære for å smelte det. Etterpå malte jeg boksen i en pen farge ;) Nå holder jeg meg unna vaselig for jeg gidder ikke tilstoppede porer rundt munn, men det var jo genialt.

Men hvorda får du lipglossen nedi den hylsen igjen? For ikke å snakke om ut av den? Eller har du det i en vanlig boks? Hvordan påfører du den da? *spørre og grave har og 100 glosser som er for rosa, beige etc.)

Har man det i en vanlig liten krukke går det jo fint an å bruke en pensel å føre på med :)

Skrevet (endret)
Har man det i en vanlig liten krukke går det jo fint an å bruke en pensel å føre på med  :)

For tungvint for meg ;) Må kunne gjøre det enkelt, helst uten speil..hehe. Dessuten har jeg det jo med meg i veska stort sett og da blir det bare griseri med pensel osv.

Endret av kitekatt
Skrevet

Jeg hadde flest lipglosser i tuber, og da var det jo ganske så lett å få det ut. Hadde en sånn sort bitteliten tom sminkekrukke uten noe skrift eller noe. Det var ganske så lett å få den oppi der siden jeg blandet bare direkte oppi krukken :)

Jeg også hadde så utrolig mange som var for lyse, for mørke, for rosa osv , så jeg bare mikset og blandet med en q-tips til jeg fikk en farge jeg ville ha :ler:

Påfører den bare med fingeren jeg! Sånn man hadde gjort med en vanlig gloss/leppomade på krukke :)

Skrevet
Jeg hadde flest lipglosser i tuber, og da var det jo ganske så lett å få det ut. Hadde en sånn sort bitteliten tom sminkekrukke uten noe skrift eller noe. Det var ganske så lett å få den oppi der siden jeg blandet bare direkte oppi krukken :)

Jeg også hadde så utrolig mange som var for lyse, for mørke, for rosa osv , så jeg bare mikset og blandet med en q-tips til jeg fikk en farge jeg ville ha  :ler:

Påfører den bare med fingeren jeg! Sånn man hadde gjort med en vanlig gloss/leppomade på krukke  :)

Ok :) Har lange negler jeg, så det vil bare bli gris, men tipset var uansett godt. Kan jo kjøpe en pensel i hylse og bruke den når jeg gidder det. Er uansett bedre enn at de bare blir liggende og aldri blir brukt. Har og mange tomme bokser etter Pure Luxe øyeskyggeprøver etc.

Skrevet

Jeg ble inspirert av dette, og blandet min egen jeg og. Jeg bruker Eight Hour cream som leppepomade hjemme og liker den godt. Men jeg gidder ikke drasse rundt på den tuben ute. Jeg tok en leppestift jeg liker, men som er alt for mørk og blandet den i en krukke med eight hour cream. Det ble en helt nydelig gloss :) Skal lage flere ikveld også, har mange leppestifter jeg ikke bruker. PS: De små prøveboksene fra Pureluxe er helt geniale til dette, bare tar av det som er klistret på og får fine gjennomsiktige bokser med svart lokk.

Takk for tips, GoldenGlow :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...