Eowyn Skrevet 22. februar 2003 #1 Skrevet 22. februar 2003 Hva er din favorittfarge?? Personlig synes jeg at terracotta er en nyyydelig farge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :smile:
Bohemia Skrevet 22. februar 2003 #3 Skrevet 22. februar 2003 Svart..? Men er svart en farge? *Hmm* Jeg er veldig glad i alle nyanser av blått og lilla. Men man har jo de fargene man liker å kle seg i, og de fagene man liker å f.eks. innrede med. Det er ikke alltid det er samsvar mellom disse to tingene.
Gjest *Perser* Skrevet 22. februar 2003 #4 Skrevet 22. februar 2003 Mørke blått og lys lilla! Samme lilla farge som vi har på jenta mi sitt soverom! Det er så fint (og ser så godt ut) at jeg har lyst å spise opp malingen
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2003 #6 Skrevet 22. februar 2003 Kommer an på hva den skal brukes til. Det kan hende at den ndyeligste å ha på veggen, ikke er så fin som undertøy - og omvendt.
*Gwen* Skrevet 22. februar 2003 #7 Skrevet 22. februar 2003 Rød. Elsker rødt. (Hva i alle dager er terracotta?? Høres ut som en indonesisk hunderase...)
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2003 #8 Skrevet 22. februar 2003 Terracotta er den rødbrune fargen som er på fx blomsterpotter. Terra betyr jord, cotta, sikkert noe keramikk.
Gjest Nivvy Skrevet 22. februar 2003 #9 Skrevet 22. februar 2003 dyyyyyp blå....skikkelig dyyyyp blå... ikke marineblå, ikke babyblå, men dyp blå! Når jeg var liten likte jeg rosa, alt skulle være rosa! Hehe, er ikke sånn nå lenger, at alt SKAL være dyp blå, men er favorisert om jeg får velge farge på noe, og den fargen er med.
@lfa Skrevet 22. februar 2003 #10 Skrevet 22. februar 2003 Jeg er også på på den blå siden. Ikke lys blå, ikke mellomblå, men mørk dyp blå.... Og da snakker vi kun om fargen, ikke farge på vegg, undertøy, hår, gardiner, biler el.l.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #11 Skrevet 22. februar 2003 Er veldig glad i varme jordfarger. Både på klær og innredning.
Gjest sexysadie Skrevet 22. februar 2003 #12 Skrevet 22. februar 2003 Kler meg helst i svart Det spørs jo på hva man skal bruke Fargene til
nirvana Skrevet 22. februar 2003 #13 Skrevet 22. februar 2003 Sort! Om det ikke godkjennes som farge, velger jeg rødt
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. februar 2003 #15 Skrevet 22. februar 2003 Rødt og svart når det gjelder klær.
Gjest Zalomine Skrevet 22. februar 2003 #16 Skrevet 22. februar 2003 Favorittfargen er lilla. På klær, joda, der går den flott, jeg har mye lille klær, i ulike nyanser, liker best de lyse til slikt, men mørkere, "klare" sånn angåede FARGEN. På vegger har jeg ikke vurdert det, måtte være som nevnt her på et barnerom. I klær liker jeg også rødt, gjerne kombinert med sort. Men disse er ikke FARGER som jeg liker, bare en farge på KLÆR, som jeg liker.
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2003 #17 Skrevet 22. februar 2003 Blått har alltid vært yndlingsfargen min. Besteforeldrene mine fikk litt av en utfordring da de lovte meg dukkevogn og jeg forlangte blå... Alle dukkevogner var jo rosa, men etter å ha endevendt samtlige lekebutikker i byen, fant de til slutt en marineblå en. Gjett om det var en liten jente som var lykkelig. Jeg er glad i alle nyanser av blått, jeg, men det kommer jo litt an på hva det skal brukes til.
Gjest Nivvy Skrevet 22. februar 2003 #18 Skrevet 22. februar 2003 Blått har alltid vært yndlingsfargen min. Besteforeldrene mine fikk litt av en utfordring da de lovte meg dukkevogn og jeg forlangte blå... Alle dukkevogner var jo rosa, men etter å ha endevendt samtlige lekebutikker i byen, fant de til slutt en marineblå en. Gjett om det var en liten jente som var lykkelig. Hihi, jeg hadde en babyblå vogn når jeg var liten, så ut akkurat slik som vanlige vogner av den litt "eldre" typen, med alle de samme funksjonene....elsket den, jeg!
Gjest Zalomine Skrevet 22. februar 2003 #19 Skrevet 22. februar 2003 Mine dukkevogner (jeg hadde først en i tre som var stabil og grei når jeg lærte å gå, og siden en "skikkelig" vogn der baggen kunne tas av, understellet kunne legges sammen, og alt dette som "store vogner" har) var røde. Tenkte aldri på å forlange dem i en annen farge (var litt eldre når jeg fant ut at lilla var "min" farge) Den har trillet mange mil. Men jeg var nok ikek videre overbegeistret for rødt når jeg var lita nei. En gang da pappa hadde vært på rep. så hadde han kjøt med to SMÅ bamser hjem (de var vel 10 cm lange, hos oss gikk de under navnet "lillekarene") Den ene hadde en rød dress, den andre hadde en lyseblå. Naturlig nok var den røde tiltenkt meg, og den blå til min lillebror (han var så liten at han hadde nok ikke "stemmerett" på denne tiden, så jeg var vel 2-3 år). Jeg bestemte enkelt at den blå var min, den røde var hans. Og slik ble det.
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2003 #20 Skrevet 22. februar 2003 Jeg er RØD. Slik har det alltid vært, helt siden jeg var en liten jente. (jepp, hadde rød dukkevogn) I klesskapet mitt er det meste sort og naturfarget, men det finnes alltid et rødt innslag eller tre. Jeg har ingen røde vegger hjemme, men må ha noen røde punkter rundt omkring for å trives, bl.a en stor, deilig, rød sofa. Og når jeg sier rødt, så mener jeg rødt - ikke vinrødt eller burgunder. Rødt er spesielt pent i kombinasjon med sort og hvitt syntes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå