treningsjenta Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 hmmm borettslaget hos meg flagget idag! 20 feb er da ingen flaggdag? 21 derimot er kongens bursdag, men hva er 20.?
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Du har rett, det er ikke offisiell flaggdag i dag. Men kanskje de feiret noe annet? Karneval, f eks... Det er visst sånn feite-seg-dag i dag, for nå begynner fastetiden. Eller kanskje de har tatt feil, eller er så glade i Kongen at de feirer dagen før og etter også
skrue Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 hmmm borettslaget hos meg flagget idag! 20 feb er da ingen flaggdag? 21 derimot er kongens bursdag, men hva er 20.? Sikkert den lokale kongen (vaktmesteren) som har bursdag.
Gjest Silmarill Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 (endret) hmmm borettslaget hos meg flagget idag! 20 feb er da ingen flaggdag? 21 derimot er kongens bursdag, men hva er 20.? ← Kanskje den var på halv stang først, og så til topps. Når noen i vårt borettslag dør markeres det! Den dagen det skal være begravelse henges flagget på halv stang, når begravelsen er over blir flagget heist opp. Edit:ikke noe hyggelig da, men et reelt svar faktisk. Endret 21. februar 2007 av Silmarill
treningsjenta Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 hehe den lokale kongen ja, kanskje det:) merkelig!
Catzy Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Det var Mardi Gras den 20. februar i år. Mulig noen ville feire med flagg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå