Parfumfreek Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som har prøvd? Virker litt underlig å ta på seg noe som ser ut som foundation når man skal legge seg da ... http://store.bareescentuals.com/on/demandw...sterRareMinTmnt Men jeg lærer jo stadig noe nytt her inne, så dette er ikke så underlig kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Haha, det er jo konge. Pynte seg når man skal ligge i mørke *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 20. februar 2007 #3 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Nei, Saramia det er dronning. Man føler seg som en dronning med det produktet på. Konger bruker ikke sånt. De har krone de. Endret 20. februar 2007 av Borghild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2007 Også jeg som sover alene da .. Pynte meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 20. februar 2007 #5 Del Skrevet 20. februar 2007 Også jeg som sover alene da .. Pynte meg ... ← Jeg sover også alene, kanskje vi skal pynte oss for hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 20. februar 2007 #6 Del Skrevet 20. februar 2007 Det står jo på den siden hva det skal være godt for Men det hørtest litt merkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. februar 2007 #7 Del Skrevet 20. februar 2007 Stakkars hodepute. Nei, her kommer amerikanerne atter en gang med et produkt folk bare "må" ha. Smart markedsføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 20. februar 2007 Hihi, det kan vi godt Jeg har jo blitt så flink da, bruker mineralfoundation osv, men henger stadig litt etter skjønner jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 20. februar 2007 #9 Del Skrevet 20. februar 2007 Men den reduserer jo porene med inntil 57 prosent! 57 Tanken på å vaske av meg sminke, for så å påføre det på nytt før jeg legger meg frister ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 20. februar 2007 Nå har jeg skjønt det! Det er meningen vi skal ta oss ut på i tilfelle drømmeprinsen skulle komme midt på natten, og i tillegg har porene våre blitt 50 % mindre før han kommer .. Men nå er det jo slik at jeg er stor jente og har sluttet å tro på julenissen og drømmeprinser da Men .. skulle jeg tatt farge medium tror dere ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå