Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker en lys lancome juicy tube, men den er egentlig litt for klissete og glossete til jobb. Hva bruker du til hverdags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker KissKiss Maxi Shine i fargen Natural Shine fra Guerlain. Det er en litt glossy leppestift med gjennomskinnelig farge. Har den også i Red Shine, som har litt mer farge og funker hvis jeg føler for å være litt mer "synlig". Blir stort sett gal av lipgloss, fordi håret henger seg fast i den, og man på ta på ny så ofte.

Gjest beekeeper
Skrevet
Blir stort sett gal av lipgloss, fordi håret henger seg fast i den, og man på ta på ny så ofte.

samme her, så jeg bruker faktisk lypsyl til hverdags siden jeg blir sår på leppene av annet. Da bruker jeg lypsyl med farge i, rosa eller gull.

Skrevet

Den Guerlainleppestiften så veldig fin ut!

Skrevet

Jeg bruker Hydracolor med farge, synes den er super til hverdags og jobb

Skrevet

Lypsyl eller en lipgloss (forskjellige typer, men liker ikke Juicy Tubes, altfor tykke og klissete).

Gjest Saramia
Skrevet

Bruker den lysegrønne til Lypsyl med aloe vera

Gjest Deception
Skrevet

Jeg bruker stort sett Weleda Everon leppepomade, eller leppepomade på tube fra Clarins, både med og uten farge. Generelt liker jeg ikke følelsen av å ha noe på leppene.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg bruker lipgloss og hvis leppene er tørre bruker jeg lypsyl med farge. Liker ikke leppestift.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Leppepomade fra Weleda eller Jason. Jason gir mer glans enn Weleda, som er matt.

Skrevet

Jeg liker den blå nivea leppomaden jeg! Liker ikke at leppene blir veldig "rød", og denne matter dem ned faktisk :)

Ellers bruker jeg Juicy Tubes i Chilled og Melon (plumped) (men ja.. klissete..), LipFusion xl og Helena Rubinstein Full Kiss Cream Gloss i fargene Speed Date Pink og Addictive Fling (utrolig deilig å ha på).

Men det byttes mye på.. Kommer også ann på åssen annen sminke jeg har på.

http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?b...ineId=5670#5670 Syntes disse balmene fra Guerlain så så utrolig fine ut? :) Elsket fargene! Noen som har prøvd? Men vet ikke hvem av fargene jeg skal velge..

Skrevet

Jeg bruker Crystal-leppestift-et-eller-annet i farge 321 fra Estée Lauder... Svak beige/rosa-farget og skinnende. Har sikkert brukt noe sånt som 20 stk. eller no' av den (avhengig, nemlig). Ellers går det i nøytral, ferskenrosa-farget lipgloss fra Clinique, eller helt ordinær leppepomade.

:sminkedokke:

Skrevet

Jeg har hatt den glossen nr 50 fra Guerlain, jeg likte den ikke. Det var for mye glitter i den, å luten var utrolig kvalmende men farven var fin. Men den glossen havnet i søpla, klarte ikke å bruke den, å jeg er egentlig ikke så kresen....

Skrevet

Jeg bruker vanlig lipsyl og Rosebud mange ganger om dagen, som "underlag"

I tillegg bruker jeg daglig lipgloss: DiorKiss i farge 288, Dior Gloss Show i farge 355, eller en gloss fra Guerlain.

Skrevet
Jeg har hatt den glossen nr 50 fra Guerlain, jeg likte den ikke. Det var for mye glitter i den, å luten var utrolig kvalmende men farven var fin. Men den glossen havnet i søpla, klarte ikke å bruke den, å jeg er egentlig ikke så kresen....

Er det Guerlain Terracotta Gloss & Shine Moisturizing Balm Sun Shimmer - 50 Caramel Sun du snakket om? Hadde så lyst på den.. Men vil absolutt ikke ha en sånn balm med glitter i :sur: Står jo ikke at det er glitter.. bare skimmer.. :(

Skrevet

Ja det er den jeg mente, jeg mener at det var masse bittersmå glitterpartikler i den, de var ien gylden tone, nesten som gull farve. Men kan du ikke prøve den på et parfymeri? Jeg likte den overhode ikke, men det kan jo være at andre liker den...

Skrevet (endret)
Jeg liker den blå nivea leppomaden jeg! Liker ikke at leppene blir veldig "rød", og denne matter dem ned faktisk :)

Ellers bruker jeg Juicy Tubes i Chilled og Melon (plumped) (men ja.. klissete..), LipFusion xl  og Helena Rubinstein Full Kiss Cream Gloss i fargene Speed Date Pink og Addictive Fling (utrolig deilig å ha på).

Men det byttes mye på.. Kommer også ann på åssen annen sminke jeg har på.

http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?b...ineId=5670#5670 Syntes disse balmene fra Guerlain så så utrolig fine ut? :) Elsket fargene! Noen som har prøvd? Men vet ikke hvem av fargene jeg skal velge..

Argh, du asså :) vi har visst mye samme smak når det gjelder sminke. Nå må jeg ha den og :ler:

Edit: Ble betenkt av det Chanell sier...glitter? Nei det liker jeg ikke...Da sparer vi de pengene til vi har fått prøvd den på parfymeri en dag :)

Endret av kitekatt
Skrevet
Argh, du asså :) vi har visst mye samme smak når det gjelder sminke. Nå må jeg ha den og  :ler:

Edit: Ble betenkt av det Chanell sier...glitter? Nei det liker jeg ikke...Da sparer vi de pengene til vi har fått prøvd den på parfymeri en dag :)

Nei og nei.. Glitter altså.. :sur: Ødlegge den fine glossen der!

men jeg er allerede på leting etter en ganske så lik og en enda finere en til oss Kitekatt :ler:

Må bare ha en i sånn farge nå :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...