Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 "Det er større forskjell innen det enkelte kjønn enn kjønnene imellom." Drøft
Gjest .............. Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Det vil alltid være individuelle forskjeller i tilknytning til yrke,politisk syn,syn på seksualmoral osv.. mellom kjønnene og innad i den enkelte kjønnsgruppen. De fysiske forskjellene er derimot store. En kjedelig problemstilling forresten.
Gjest ................ Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hvorfor er svaret mitt kjedelig? Jeg synes at jeg uttrykte meg både klart og presist. Trenger et svar å være så jævlig spennende da?
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Syns vel strengt tatt åpningsinnlegget var drepende kjedelig...
Gjest Deception Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Morsomt hvor naive enkelte er, som tror de kan få enkle svar på skoleoppgavene sine ved å legge ut "drøft"-spørsmål på div. nettfora. Gjør leksene dine selv.
Smygel Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Hvorfor er svaret mitt kjedelig? Jeg synes at jeg uttrykte meg både klart og presist. Trenger et svar å være så jævlig spennende da? ← ok ok mente det ikke personlig Syns vel strengt tatt åpningsinnlegget var drepende kjedelig... ← Hvorfor det? Morsomt hvor naive enkelte er, som tror de kan få enkle svar på skoleoppgavene sine ved å legge ut "drøft"-spørsmål på div. nettfora. Gjør leksene dine selv. ← Og du, smarten. This is not the case.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Hva med å drøfte selv? ← Det har jeg for lite erfaring til å kunne gjøre. Signaturen din forresten, made my day
Liskat Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Les litt kjønnsforskning, så finner du ut en del *s* Står en del om akkurat denne problematikken i "He, She and IT Revisited", redigert av Merete Lie. Denne boken handler om kjønn i forhold til IKT, og problemet med inklusjon av kvinner i dataverdenen, og et par av forfatterne viser til undersøkelser som viser større forskjeller innad i kjønnene enn mellom dem, pluss at alder ofte har mer å si enn kjønn, i alle fall i temaet deres.
Nelle Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Morsomt hvor naive enkelte er, som tror de kan få enkle svar på skoleoppgavene sine ved å legge ut "drøft"-spørsmål på div. nettfora. Gjør leksene dine selv. ← Enig. Samme tenkte jeg.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Enig. Samme tenkte jeg. ← Så da er du også smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå