Gå til innhold

Hjemmebehandling av kjønnsvorter..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_L_*
Skrevet

Heisann!

Jeg har da vært så uheldig å klart å skaffe meg kjønnsvorter.. Skjedeinngangen er helt taggete og har også noen andre "nupper" rundt om kring nedentil. Har smurt med Wartec krem i 3 dager nå, men ser ingen bedring :forvirret: Er det vanlig? Har også blitt veldig sår av kremen. Vil gjerne høre andres erfaring med hjemmebehandling av denne kjønnsykdommen! :) Hadde vært snillt hvis noen gadd å svare ganske raskt.

Mvh

L

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det en gang, og vi fikk et middel fra legen som skulle pensles på...

Svidde noe j*****i, men det tok raskt knekken på alt, heldigvis.

Skrevet

condyline, reseptbelagt. Det er et etsende middel, og veldig effektivt. skal pensles kun der vorten er, ikke på huden rundt. Hør med legen din om du kan bruke det:-)

Skrevet

Takk for svarene! :) Jeg har Wartec til å ta på de i stedet for Condyline, er visstnok ca det samme. Fikk det på resept av gynekologen. Det har blitt littegrann bedre, men må nok begandle i noen perioder til. Vil gjerne høre flere erfaringer?

Skrevet

Når du sier krem, mener du sånt blått etsemiddel som bare skal pensles på?

Jeg har brukt wartec en gang selv, men det var som sagt ikke en krem men et etsemiddel jeg fikk på resept av legen. Det svidde litt akkurat der og da,

men gikk bort etter noen minutter.

Tror kanskje jeg brukte det i overkant av en uke før alt var borte.

Ikke noen morsom jobb akkurat, men veldig effektiv.

God bedring :klem:

Skrevet
Hvorfor får dere vorter der nede?  :forvirret:

Det er en kjønnsykdom. Det finnes mange bærere av viruset. Kun et fåtall får utbrudd, altså vorter!

Til TS jeg prøvde alt av kremer, var hos gynekolog og klipte de vekk, prøvde å fryse bort. prøvde det meste av smertefulle behandlinger. Ingenting hjalp på meg, de fortsatte å komme tilbake. Prøvde til slutt å brenne de bort med laser(under narkose selvfølgelig) Og vortene forsvant heldigvis. Dette er over et år siden og de har fortsatt ikke kommet tilbake!!

I de fleste tilfeller så forsvinner vortene av seg selv innen seks måneder!

Lykke til, vet hvor ille det kan føles!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...