Gå til innhold

Dusjkabinett

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Vi skal kjøpe dusjkabinett, men de vi kikket på i VVS-forretningen var svinedyre. Det billigste kostet over 17.000.

Går det ikke an å finne noe rimeligere? Tenker ikke på sånne til 3000 som de innimellom selger hos byggevareforretninger, de tror jeg ikke kvaliteten er så god på. En mellomting kunne vært litt greit, liksom. Skal bare ha et enkelt kabinett, ikke noe steam eller annet dill...

Endret av Bodillen
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Vi kjøpte kabinett fra Hafa, og det kostet vel egentlig 14000, tror jeg. I hvertfall billigere enn 17000. :ler: Det er et såkalt massasjekabinett, men du får dem nok litt billigere uten den funksjonen (som mannen gren seg til, og som ikke blir brukt).

Se her, mulig det går an å laste ned brosjyre.

Gjest Bodillen
Skrevet
Vi kjøpte kabinett fra Hafa, og det kostet vel egentlig 14000, tror jeg. I hvertfall billigere enn 17000. :ler: Det er et såkalt massasjekabinett, men du får dem nok litt billigere uten den funksjonen (som mannen gren seg til, og som ikke blir brukt).

Se her, mulig det går an å laste ned brosjyre.

Herlighet - den forretningen vi var i må da være fryktelig dyr! Nå vet vi i hvert fall hvor vi ikke skal kjøpe kabinett...

Takk for linken! :)

Gjest Deception
Skrevet

Det kabinettet vi har, er forresten det som heter Hafa Baltic, i klart glass og med metallprofiler. Jeg husker ikke prisen, for vi fikk noen rabatter, og så kom fraktpris i tillegg. Men kabinettet er supert, og kvaliteten er god. I tillegg er det ganske lett å rengjøre. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Macro har også gode dusjkabinett til en ok pris. Vi kjøpte et av de dyreste, det har en listepris på 18500,-, men vi fikk gode rabatter. Det har store glassflater som er veldig enkle å holde rene, aluminiumsprofiler, røykfarget glass samt servicehyller i hjørnet. Man kan velge mellom servicehyller og servicepanel, og vi syns hyllene var mest praktiske. Jeg har sett Macrodusjer til 10000,- hos enkelte VVS-forhandlere.

Endret av KATTAstrofe
Skrevet

Sjekk finn.no. En del å velge i som ligger godt under 10'.

Skrevet
Sjekk finn.no. En del å velge i som ligger godt under 10'.

Jepp, vi fant link til en nettbutikk som heter Kardinal Trading i Horten på finn.no, som vi kjøpte dusjkabinett fra. Du kan hente det selv (det gjorde vi) eller du kan få det tilsendt. Synes de hadde flere fine modeller til en god pris, og jeg har ikke hatt noe å si på kvaliteten så langt.

http://www.clubdirect.no/index.php?side=produkter&uid=3

Gjest Bodillen
Skrevet
Jepp, vi fant link til en nettbutikk som heter Kardinal Trading i Horten på finn.no, som vi kjøpte dusjkabinett fra. Du kan hente det selv (det gjorde vi) eller du kan få det tilsendt. Synes de hadde flere fine modeller til en god pris, og jeg har ikke hatt noe å si på kvaliteten så langt.

http://www.clubdirect.no/index.php?side=produkter&uid=3

Ja, de prisene der var jo ikke verst! Tusen takk for linken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...