sunfly Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har bestilt time til voksing av bryst og mage - for å se hvordan det tar seg ut før sommeren - før jeg eventuelt lar håret gro tilbake. Vurderer også å fjerne håret i armhulene med voksing. Men så kom jeg til å tenke på; det ser kanskje litt merkelig/ikke så pent ut med bare vokset brystkasse/mage - og en bør kanskje ta noe mer? Armer? Bein og lår? Ville jo vært utrolig godt å kjenne hvordan det er å være helt hårløs... Har dere noen innspill jenter og damer? Er selv en gutt på 23 år som blir 24 til sommeren når den kommer... Takker for alle innspill..
Kykkelikokos Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Du kan jo høre med de som vokser deg hva de synes. Så kan du jo også se det litt an, hvordan det blir. Ikke voks leggene og armene i hvert fall. Det ser bare rart ut på gutter.
GoldenGlow Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Har bestilt time til voksing av bryst og mage - for å se hvordan det tar seg ut før sommeren - før jeg eventuelt lar håret gro tilbake. Vurderer også å fjerne håret i armhulene med voksing. Men så kom jeg til å tenke på; det ser kanskje litt merkelig/ikke så pent ut med bare vokset brystkasse/mage - og en bør kanskje ta noe mer? Armer? Bein og lår? Ville jo vært utrolig godt å kjenne hvordan det er å være helt hårløs... Har dere noen innspill jenter og damer? Er selv en gutt på 23 år som blir 24 til sommeren når den kommer... Takker for alle innspill.. ← Jeg er selv samme alder som deg, og nei... hehe, gutter skal da være litt gutter altså Bryst og mage er jo greit, men ikke noe mer, fjerner jo alt som er mandig da jo.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå