Gå til innhold

Utdeling av papirer ang de nye bidragsreglene


@lfa

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva han tjener men vet iallefall at han tjener langt bedre enn meg. (Han har skiftet jobb etter vi gikk fra hverandre). Han bor (tro det eller ei), hjemme hos sin mor. (STØNN!!!!)....og jeg kan ikke skjønne annet enn at han må ha en bedre økonomi enn meg. Allikavel så hadde han altså fått en pris på 900.- pr. barn. Forstå det den som kan.

Sofia:  

En rettelse: Det heter BARNEbidrag!  

Giiiid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig de nye reglene gjør det mer rettferdig for noen, men de gjør det sannelig mer urettferdig for en del også!! For det første synes jeg det beregnede beløpet for hvor mye det koster å forsørge et barn er satt ALT for lavt. For det andre synes jeg at fradraget i bidrag i forhold til antall samværsdager er satt altfor høyt. I mitt tilfelle er det slik at far har barna 4 dager pr. måned. (Skulle gjerne sett det var mer, for barnas skyld...) Om han hadde hatt dem EN dag mindre, ville jeg fått over tusen kroner mer i bidrag! Altså; om far hadde hatt samvær 3 dager i mnd. ville jeg fått vel 2500,- for to barn tilsammen. Siden han har samvær i 4 dager får jeg vel 1400,- Forstå det, den som kan!!! (Vi tjener forøvrig noenlunde likt.)

:x Ani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...