Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg var for noen måneder siden sammen med en mann jeg synes var helt fantastisk. Så gjorde han det slutt. :grine:

Vi har ikke hatt noe særlig kontakt etter det, har snakkes innimellom på tlf og sendt noen mld, men det har ikke vært noe flørting på gang.

Så plutselig får jeg en mld hvor han vil ha meg med på en storbyweekend. (Flere som skal reise sammen). Jeg skjønte ingenting og lurte på hvorfor han ville ha meg med, og da svarte han at det hadde vært gøy og at han ville ha med seg ei fin dame. (det var faktisk det han sa).

Jeg sitter her som et spørsmåltegn og vet ikke om jeg skal være fornærmet eller hva? :vetikke:

:klø: Hva i alle dager mente han med at han ville ha med ei fin dame? Skal jeg liksom være til pynt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Smygel
Skrevet

Trofe-dame syns jeg det høres ut som om han vil ha deg som..

Skrevet

Hvis du er forelsket i ham, synes jeg ikke du skal bli med. Er du det ikke, kan du vel bare se på det som en fin sjanse til å få deg en liten ferie og kanskje god sex attpåtil!

Skrevet

Jeg har selv vært en "trofe kvinne", og tro meg den følelsen er ufattelig lei å sitte igjen med når alt er over og mannen har fått det han ville ha. Spesielt om det fra din side er følelser inne i bildet.

Da hadde jeg heller takket nei og sett meg om etter en som var interessert i hele meg, og ikke kun det man har utvendig.

Skrevet

Ja, jeg er fremdeles forelsket i han. Det jeg lurer på er om han bare leker med meg. Huff, jeg skjønner meg ikke på mannfolk.

Skrevet
Ja, jeg er fremdeles forelsket i han. Det jeg lurer på er om han bare leker med meg. Huff, jeg skjønner meg ikke på mannfolk.

Da takker du nei til å bli med på tur og prøver så godt du kan å glemme ham.

Skrevet
Da takker du nei til å bli med på tur og prøver så godt du kan å glemme ham.

Helt enig...Tror han vil ha deg med som trofe.

Skrevet

Hadde jeg vært deg så er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart å la være å bli med. Selv om jeg hadde visst at det beste er å bli hjemme og forsøke å glemme.

Skrevet

Tror jeg blir hjemme jeg...vil ikke være noen sin trofè-dame... Men jeg må si at han oppfører seg helt merkelig og umodent.

Skrevet

Eg hadde nok blitt med, som et siste forsøk til å sjekke om han kun er interessert i ein ting.

Tenk om han faktisk vil ha deg med fordi han likar deg....

Eg ville blitt med, nytt ei helg på hotell, ikkje hatt sex med han, sjekka om han er interessert i å prate og bli kjent med deg osv.

Om det viser seg at han ikkje vil ha deg som noko meir enn eit trofè så veit du det i alle fall 100% sikkert etter den helga.

Skrevet

Er du sikker på at han sa det han mente?

Jeg syns det høres ut som en spøk (fin dame-delen), og i mine øyne var den også litt morsom. Jeg hadde blitt med, helt klart.

Skrevet
Er du sikker på at han sa det han mente?

Jeg syns det høres ut som en spøk (fin dame-delen), og i mine øyne var den også litt morsom. Jeg hadde blitt med, helt klart.

:Nikke:

Syns og det høyrest ut som en spøk. Og eg syns både det er litt småmorsomt og eit bra kompliment til deg.

Viss han virkelig kun ville ha deg med som eit trofe, så trur eg eigentleg ikkje han hadde sagt det rett ut, men pakka det litt inn med at "det ville vore hyggelig å ha deg med" eller noko i den duren.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje de andre er par, og da vil det være greit for han å ha en med seg. Men det er lov å spørre om hvilke forventinger han har, og om han bare ser på deg som en venn osv. Dere skal jo liksom reise bort sammen

Skrevet

Det er han og fire kamerater.. Jeg liker han veldig godt, men jeg blir litt usikker av at han sender meg forskjellige signaler. Kanskje han er usikker på hvordan han skal gå frem selv? Og jeg synes det er litt rart at han vil ha med meg på "guttetur"...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Det er han og fire kamerater.. Jeg liker han veldig godt, men jeg blir litt usikker av at han sender meg forskjellige signaler. Kanskje han er usikker på hvordan han skal gå frem selv? Og jeg synes det er litt rart at han vil ha med meg på "guttetur"...

Er det bare gutter utenom deg, ville jeg takket nei.

Kjenner du kameratene så godt, at det er naturlig å be deg med på en slik tur? Eller kan det ligge noe mer bak?

Jeg fikk en "bad feeling", når du skrev at han skal på "guttetur". Hvorfor være den eneste som tar med seg dame? Hmm, høres ikke bra ut i mine ører.

Skrevet

Syns detta stinker fisk... Hvorfor skal han ha med deg på en ren guttetur, og hvor du ikke en gang har møtt de andre..? Høres ut som om det kan bli en særdeles kjip greie for deg.

Hadde dere flørtet og slikt i forkant før han inviterte, kunne jeg forstå. Men dere har ikke det en gang. Høres ut som det kan bli en tur hvor du er sengevarmer, og ellers kan bli fryktelig ensom...

Skrevet

Ja, jeg er totalt forvirret, men jeg har ihvertfall takket nei nå da, og sagt at jeg må jobbe. Ønsket han en god tur. Han sendte meg mld om jeg har lyst til å spise middag neste uke. Tror jeg takker ja til det, så får vi se hva som skjer. Er veldig frustrert over denne typen altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...