Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Før jeg ble gravid hadde jeg veldig faste bryster. brukte da 75 b og det virket ok. Men de var som sagt faste, så jeg hadde vel ikke merket om det var feil. Så fikk jeg barn, ammet og brystene ble MYE slappere og mer hengete. De ble riktignok ikke "tomme" ;) Gikk opp til 75 c, men får ofte dobbeltbryst eller at de hopper ut. Ihvertfall det ene :forvirret: . Tror dere 75 D kan være løsningen? 75 passer rundt, jeg bruker da bh' en på ytterste hakk. Klarer ikke noe strammere enn det. Har jo ikke vokst noe i omkrets der. Så jeg lurer på om jeg rett og slett må enda mer opp i cup......(det er 2 år siden jeg fikk barn, så lenge siden det har skjedd noe der nå. Tror denne formen og størrelsen forblir;))

Edit: ifølge diverse tabeller skal jeg bruke 75 c, men siden jeg får dobbeltbryst osv.....

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Har du BH-en langt nok nede på ryggen?

(den skal sitte like langt nede foran som bak)

Du sier den sitter stramt, det er bra. Da er omkretsen riktig.

Får du dobbeltbryst er skåla for lita. Da må du opp en størrelse.

Lykke til!

Skrevet
Har du BH-en langt nok nede på ryggen?

(den skal sitte like langt nede foran som bak)

Du sier den sitter stramt, det er bra. Da er omkretsen riktig.

Får du dobbeltbryst er skåla for lita. Da må du opp en størrelse.

Lykke til!

Ja den sitter like høyt rundt hele. ikek slik at den dras opp bak på ryggen som jeg får med 80 i omkrets

Skrevet

Kan nok være greit å prøve D hvis du får dobbeltpupp av C. Stikk på Lindex og se om du finner noe. Det er jo bare å prøve seg fram hvis du har tid. :)

Gjest glamourgirl
Skrevet
Ja den sitter like høyt rundt hele. ikek slik at den dras opp bak på ryggen som jeg får med 80 i omkrets

Da skal du har riktig omkrets, og bør gå opp en skål... (jeg er ikke ekspert og vanskelig å si på nett, men jeg har hatt pupper ei stund og slitt med å finne størrelse selv, så utifra min erfaring osv ;) )

Lykke til igjen!

Skrevet

Eller det kan hende at fasongen på BHen er feil. Balconette-BHer er ikke alltid det beste for litt slappere bryster. Da får man ofte dobbelt-pupper. Hva med å prøve en BH der cupen dekker litt mer av puppen?

Skrevet
Eller det kan hende at fasongen på BHen er feil. Balconette-BHer er ikke alltid det beste for litt slappere bryster. Da får man ofte dobbelt-pupper.  Hva med å prøve en BH der cupen dekker litt mer av puppen?

Jeggjør det ;) Balconette har jeg sluttet helt med å bruke, for da bare raser de ut..hehe. Men det er mest den ene som alltid faller ut selv om jeg har "vanlig" bh...argh. Har bestilt noen i 75d fra HM nå så får vi se når de kommer. Jeg bor nå på landet og har sjelden tid til å bli igjen i Oslo etter jobb for å gå i butikker n(barnehagebarn), så det meste foregår på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...