iss Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hvis din 2,5 åring sover ute, hva sover h*n i?`?? Pose? Varmt underlag?
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Hadde egen junior sovepose da mine var så små. Den varte noen år.
liv Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Det finnes store voksier. Hadde barn på den alderen som sov i voksi i barnehagen. Ellers så kan du jo enkelt lage en da! Av ull eller fleece pledd og en junior dundune
Gyda Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Min gutt er 2,5 år og sover ute i vogna hver dag. Han ligger i en voksipose oppå en saueskinnsfell. Dersom det er kaldt har han et fleece-teppe oppå posen. "Fotposen" til vogna over der igjen. Varmt og godt + vindtett. Han sover ute også nå når det er mellom 15 og 20 minus ute. På seg har han body (bomull eller ull) + evt bomullsgenser. Strømpebukse, ullbukse og ullgenser. Votter og ullsokker av alpakkaull. Fleece-hals - type lue etter temperatur. Han er alltid god og varm. Søndag hadde vi 20 minus ute - da la jeg et ullteppe oppå vogna i tillegg - da han sto opp etter to timer var han faktisk svett i nakken. Han sover kjempegodt ute i frisk og kald luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå