Gå til innhold

Registrere et nettsted?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står i instruksen begge steder at ikke nødvendigvis alle foreslåtte linker blir lagt ut.

Kanskje siden din ikke gikk gjennom "sensuren"?

Skrevet

Ja, jeg har lest det, men dette nettstedet finnes det ikke maken til, og det er absolutt en fremtid her, tror jeg, da...;)

Rart, egentlig... :forvirret:

Tenkte noen kanskje kunne gi meg tips til hvor jeg kunne henvende meg for å få vite hvorfor det ikke går gjennom...?

Skrevet

Hva skjer hvis du søker på ord som finnes på nettstedet ditt? Kommer disse opp?

Er ikke helt sikker på hvor godt slik registrering egentlig funker. Google og Kvasir bruker den samme funksjonaliteten, og vil vel oppføre seg rimelig likt. Jeg er også kanskje sikker på at jo flere steder det linkes til en site, jo mer "viktig" anser Google den som. Slik var det i hvertfall før.

Har du prøvd å sende en e-post til Eniro?

http://www.kvasir.no/feedback/

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Har lest et sted at det kan ta 4-6 uker før søkemotorene fanger deg (siden din) opp. Og så er det noe som heter at du skal ping'e for fortere å få oppmerksomhet. men det vet jeg ikke noe om, det kan du kanskje søke på.

Lykke til!

Er det lov å spørre hva slags tema du har på siden din?

rufsia :)

Gjest -eline-
Skrevet

For at du skal få siden din opp på slike søkemotorer så bør det være linker til siden din fra andre sider. For å si det sånn, jeg startet blogg for bare noen uker siden og den dukker opp på google/kvasir uten at jeg har registrert siden verken her eller der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...