Eowyn Skrevet 22. februar 2003 #1 Del Skrevet 22. februar 2003 Ikke det at jeg bruker det da , men så igår at rynkekremmene bare fører til flere rynker. Hva er vitsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. februar 2003 #2 Del Skrevet 22. februar 2003 HVor så du det? Kan du legge ut kilden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2003 Vet du, jeg så det utpå et blad sånn i forbifarten igår, så jeg er ikke sikker på hvor jeg så det dessverre!!! Men nå forsker de jammen ta på alt mulig, slik som at det var kreftfremkallende å spise potetgull, og så får vi vite noen måneder senere at det bare er tull...Så om en liten stund blir sikkert denne påstanden også avkreftet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 24. februar 2003 #4 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har på følelsen at det er en liten misforståelse her. Fredagsutgaven av VG eller Dagbladet (husker ikke hvilken...) hadde en overskrift på forsiden som gikk på dette. Husker ikke ordlyden 100% men det gikk på at man får mer rynker av rynkebehandling. Jeg leste artikkelen inni og det viste seg at det dreide seg om Botox-injeksjoner (ikke rynkekremer!). Dette er et stoff som man sprøyter inn f.eks. i panna for å "lamme" musklene som rynker f.eks. panna. Populær antirynkebehandling. Noen forskere mener at når man "kobler ut" noen ansiktsmuskler på denne måten vil ansiktet lære seg til å bruke andre muskler i stedet. Derav konklusjonen om at man får mer rynker av antirynkebehandling. Denne konklusjonen strides forøvrig de lærde om. Så får de som har råd til det fortsette med Botox-injeksjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå