Gå til innhold

TV PROGRAMMET OM UNGE JENTER SOM VIL HA SILIKONBRYSTER

Gjest sola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå er det jo ikke bare drittunger som får operert silikon i brystene! Jeg er 30 år og har nylig fått gjort det, etter å ha ønsket meg det i mange år! Jeg ønsker ikke å bli fordømt for å ha gjort det, for det har virkelig gjort en stor forskjell i livet mitt! Tidligere hadde jeg knapt A-cup - nå C... Og til dere som ikke har problemet: Hvordan kan dere i det hele tatt uttale dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

En av våre gjester skrev

Og bare så det er sagt: Det føles faktisk helt naturlig... :P

Akkurat der har jeg fått del i erfaringer som sier noe helt annet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexysadie: Det kommer an på om man får såkalt "hard innkapsling" etterpå. Dette er det noen som får, og det fører til at hele eller noe av brystet blir hardt og unaturlig. De gamle silikoninnleggene føltes også mye mindre naturlige enn dem som brukes nå. Og selvfølgelig kommer det an på om man har vært hos en dyktig kirurg eller ikke... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

D kan vel være men jeg holder fast på at en virkelig kjenner av kvinner og pupp vil merke den lille forskjellen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ikke greit med disse puppene. jeg lurer noen ganger på om det er vi eller gutta som er mest opptatt av det. jeg har c og synes ikke det er så mye, men det får heller være. de var større da jeg hadde melk, men sånn er det for alle. og jeg kan ikke si noe annet enn at det ble tungt, selvom den økningen var naturlig, forstår ikke at noen vil ryggen sin så vondt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Denne debatten har utartet seg akkurat lik alle de andre som har omhandlet silikon her i forumet. :roll:

Hvorfor blir det så mye useriös drittslenging???

Jeg mener fölgende:

Alle har rett til å selv bestemme, etter fyllte 18 år.

Desverre så er det blitt slik at verden har blitt mer og mer kroppsfiksert oppover tidene. Og det som virkelig er et problem, er fedme og spiseforstyrrelser. Vi beveger oss mindre og mindre takket väre teknologiens utvikling, og så forteller media oss at det er vakkert å väre tynnest mulig med störst mulig bryst- Dette er umulig uten hjelp fra kirurger....... Mange sliter med overvekt, og altfor mange har spiseforstyrrelser :cry: Viu bör först og fremst begynne å bevege oss mer. Gå mer turer, sykle til jobben, spise mer balansert kost osv. Dette kan kanskje kompensere for fettsuging osv......

Men tilbake til brystforstörrelse, har du et problem, stort nok for deg ang dine bryster. Bruk tid, studer silikon og dets fordeler og ulemper. Snakk med alt og alle, og tenk deg godt om. Sök svar på hvorfor du vil gjöre dette, og hvordan det vil forenkle ditt liv. Analyser dine svar, og ta en avgjörelse......

Lykke til alle sammen, både de med og de uten, dere er alle like mye verdt. :D

Og til slutt vil jeg legge til at om 16 dager vil mine bryster endelig kunne se ut som de gjorde en gang för födsel og amming. Fra a til C :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Smiley!

Fatter ikke at det blir en drittslengings "debatt" hver gang noen spør om råd/synspunkter på silikoninnlegg.

Jeg synes selv at det er forferdelig at jentunger på død og liv skal ha silikon fordi de vil ha større pupper når de ikke selv engang er tørre bak øra.

Men det er flere enn smårips som har / skal ta silikon. Det må vi respektere! Ikke alle har dårlig selvtillit selv om de tar silikon. Det kan være 1000 andre grunner. La de få lov! UTEN at vi KRITISERER! Vi kan gi råd og si våre meninger, men grensa blir stadig brutt synes jeg.

Og Sexysadie : Hvorfor slik besserwisser her ? Har DU følt så mye på silikon vs "naturlige" bryster ? Sorry at det høres useriøst ut, men du ber nesten om det jfr. dine innlegg :

"En av våre gjester skrev"

"anonym skrev "Og bare så det er sagt: Det føles faktisk helt naturlig... :P"

"Akkurat der har jeg fått del i erfaringer som sier noe helt annet......"

OG :

"D kan vel være men jeg holder fast på at en virkelig kjenner av kvinner og pupp vil merke den lille forskjellen......."

Og at det skal være nødvendig å hakke på de som synes brystene føles normale ?

: "La skittungene bare få silikonpupper; d er jo dem som i bunn og grunn skal leve m disse "dingsene" påsydd på fronten...

Personlig fatter jeg ikke at noen i d hele tatt gidder, for d ser jo bare så jævla teit ut, og ifølge en kamerat kjennes de også for jævlig ut."

Alle er forskjellige vettu! Enten de har silikon eller ei!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kattepus

Jeg mener ikke å slenge dritt; men fatter bare ikke hvorfor folk skal behøve å forandre på en fra naturens side velfungerende kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på unge jenter som tror at lykker ligger i større pupper - fort. Kjære vene - kroppen deres er jo ikke "ferdig" ennå.

Plastisk kirurgi - som den drives enkelte steder, fyrer opp under mindreverdighetskomplekser, og er unødvendige behov. Litt større pupper, fyldigere lepper, høyere kinnben, mindre mage, og vekk med rumpe og lår. Alle kan bli lykkelige i Barbie-verdenen.

Det er ikke lett å være ung og usikker og møte dette - samt reklameplakater med manipulerte bilder av kninner, slik at de blir tynnere enn de er, med hvitere tenner og hvitere øyeepler. Null kviser eller andre former for uren hud.

Det er også ille med mødre som støtter sine døtre i dette. De burde heller støtte dem slik at de kunne bli glad i den kroppen de alt har.

Voksne kvinner har vanligvis større innsikt, og kan derfor i langt større grad ta veloverveide valg - også i slike saker, så hva de vil gjøre med kroppen sin, legger ikke jeg meg oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...