Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noen som har tips om en god tannlege i Bergen? Har litt tannlegeskrekk, og er student (hvis det skulle ha noe å si)
Saeria Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Tellef Øy! Han er den eneste som kommer nær gapet mitt. Ja, jeg har tannlegeskrekk. Rolig og behagelig lege som tar hensyn så det holder når en har tannlegeskrekk. Ikke er han spesielt dyr heller. Han holder til mellom kløverhuset og Burgerking.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Takk for tips Saeria! Hvordan er prisene der? Flere som har tips om en god tannlege i Bergen (og omegn)?
Supraspinatus Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Trond Grindheim eller Grindeland eller noe sånt. Er rett ved siden av søstrene hagelin i olav kyrres gate... inn samme inngang som teppebutikken. Han er veldig flink.
Søtpotita Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Tellef Øy! Han er den eneste som kommer nær gapet mitt. Ja, jeg har tannlegeskrekk. Rolig og behagelig lege som tar hensyn så det holder når en har tannlegeskrekk. Ikke er han spesielt dyr heller. Han holder til mellom kløverhuset og Burgerking. ← Fekk også same råd frå Saeria, og eg kan verkeleg skriva under på at han er ein topp tannlege!
Saeria Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Takk for tips Saeria! Hvordan er prisene der? ← De gangene jeg har vært der har jeg betalt offentlig takst.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Stein Andersen - midt på Torgalmenningen (3A?). Jeg har også tannlegeskrekk men han her er flink.
Gjest Tom arne Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er tannlege og har tenkt å søke på jobb i Bergen, noen ledige jobber? Jeg er ganske flink.
Malama Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Jeg syntes "min" tannlege var snill og grei, og ikke det minst skummel, koselig og vennlig, smilende og grei. Han er ikke i Bergen sentrum da, ettersom jeg bor i Arna, men 7 minutter på toget, så er du der. (Øyrane torg, ligger rett ved togstasjonen i Arna)
pulverheksa Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Har en veldig flink og grei tannlege på Nesttun. Husker ikke hva hun heter, men har telefonummeret dit, så hvis du sender en PM kan du få det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå