gizmoo Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har hørt mye rart om bleking av tennene og har skjønt at det tryggeste er å gjøre det hos tannlegen. Er det noen her som har erfaringer? Vil gjerne høre både gode og dårlige....
Diamantfrik Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har bleket tennene mine hos Tannlegen. Tok avstøp av tennene mine og fikk en spesialtilpasset skinne. Det var veldig greit, jeg sov med gele om natten, i 10 dager tror jeg det var. Tennene mine ble veldig fine og hvite! Og jeg har hatt flere venninner i ettertid som har gjort det fordi de synes jeg hadde så fine hvite tenner. Det eneste som var litt ekkelt var isingen...
Mediocre Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har bleket tennene mine hos Tannlegen. Tok avstøp av tennene mine og fikk en spesialtilpasset skinne. Det var veldig greit, jeg sov med gele om natten, i 10 dager tror jeg det var. Tennene mine ble veldig fine og hvite! Og jeg har hatt flere venninner i ettertid som har gjort det fordi de synes jeg hadde så fine hvite tenner. Det eneste som var litt ekkelt var isingen... ← Hvor mye kostet det.. ?
gizmoo Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Hvor mye kostet det.. ? ← Fikk tilbud om akkurat det samme hos min tannlege, og det kostet 1800 per tannsett. Altså 3600 kr hvis man skal bleke både oppe og nede. Har en veldig flink tannlege så det er mulig han er dyrere enn andre.. Har også fått inntrykk av at dette er den eneste safe metoden å gjøre det på, som ikke skader tennene så mye som "bråbleking"...
Betsy Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har akkurat fått tilbud om tannbleking av tannlegen min, kr 3 500,- for oppe og nede. Jeg er imidlertid litt usikker på om jeg skal gjøre det da jeg synes det er litt skummelt i grunn... Er litt redd det skal skade tennene mine!
glamorous Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har også veldig lyst til å bleke tennene. Men åssen fungerer det egentlig, hvor lenge holder det, og er man nødt å fortsette å gjøre dette ? Hvordan blir det om man kun gjør det en gang? Leser jo at disse kjendisene er til tannbleking støtt og stadig.
gizmoo Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har også veldig lyst til å bleke tennene. Men åssen fungerer det egentlig, hvor lenge holder det, og er man nødt å fortsette å gjøre dette ? Hvordan blir det om man kun gjør det en gang? Leser jo at disse kjendisene er til tannbleking støtt og stadig. ← Blek de hos tannlegen hvis du skal gjøre det hvertfall. Det er det beste for tennene. De støper former du må sove med om natten. Brukes ca ti netter. Noen kan ha det på hver natt, mens andre tåler ikke det, og må gjøre det saktere. Det kan være bivirkninger som ising, og noen får vondt i magen hvis de svelger middelet. Tennene seg hvite en stund. Kan hende du må gjøre det på nytt etter 2 år ca. Men da har du jo allerede formene, og må bare kjøpe blekemiddelet. Har skikkelig lyst. Tannlegen viste meg hvordan det kunne bli, og det var fint.
Toyita Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Jeg holder på med blekingen nå. Er vel kommet ca. halvveis i prosessen. Og jeg må si at jeg er positivt overrasket. Kjøpte kun for overkjeven (i første omgang). Og jeg ser stor forskjell allerede. (JIPPI !!!). Håper det varer lenge.....
pellegrino Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 En kompis kjøpte noe på postordre. Tennene ble hvite og fine, men han sa at det iset så helv**** mye i tennene etterpå at han angret veldig. Dette er en del år siden, og man skulle tro at det finnes mer brukervennlige produkter å få tak i nå...
Toyita Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Jeg merker nok isingen, jeg også. Tannlegen sa at det var veldig viktig å skylle med fluor minimum 2 ggr. daglig. Dette hjelper meg iallefall. Jeg hadde også en pause på to dager pga. isingen. Da skylte jeg med fluor 4-5 ggr. daglig, så forsvant isingen igjen.
Vela Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Jeg bleket de på elipseklinikken i Oslo med laser og gele 3 x 20 min, så er tennene ferdig bleket når man går derfra! Jeg ble kjempe fornøyd Merket litt ising rett etterpå, men det ga seg raskt. Kostet 2500, men da var det en rabatt kampanje.. Tok forresten oppe og nede.
Susannah Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 Du kan lese mer om bleking av tenner på Billig beauty
Gjest Sabia Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Jeg kjøpte skinner hos tannlegen og fikk med gele hjem. Men jeg skulle ikke sove med de, jeg skulle bruke det en halvtime morgen og kveld i ca ti dager. Jeg ble veldig fornøyd. Husker tannpleieren sa hun gjorde det et par ganger i året for å holde det vedlike. Husker ikke helt hva det koster, men i mellom 3000 og 3500 kr. Jeg tror det sliter på tenna, så jeg vil ikke gjøre det jevnlig. Har ikke gjort det på halvannet år nå, men nå har jeg lyst igjen snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå