Gjest Gutt 25 år Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei. Jeg er en gutt som tenner på at dama mi har sex med andre menn. Synes det er deilig at hun er på byen med veninnene sine, å finner en tilfeldig gutt som hun har sex med. Når hun kommer hjem, er hun ennå våt etter knullet hun har hatt. Så forteller hun meg alle detaljer, før vi knuller Blir veldig opphisset når hun er på byen da. Hun bruker å skrive melding til meg når hun har funnet en type. En gang ringte hun meg opp rett før de begynte, å lot røret ligge av hele tiden, slik at jeg kunne hører henne bli knullet. Noen andre her som har opplevd lignende, eller som tenner på det?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Flisespikkeri, men er dette egentlig utroskap? Hadde heller definert det som åpent forhold. Men over til spørsmålet: Nei, jeg har ikke erfaring med det, liker det som en fantasi, og der skal det forbli Sykdommer, og mulighet for situasjoner av typen "hvem pokker er faren?!" frister svæææææært lite.
pellegrino Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 For meg virker dette litt rart og uvant... men hver sin lyst! Hva syns kjæresten din om opplegget? Syns vel egentlig at (sånn som du fremstiller det/som jeg leser det) dette virker mer som et venneforhold, der den ene får innsyn i ting av mer privat karakter enn hva som er vanlig blandt venner.
Gjest Keycha Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Dette virker helt sykt spør du meg.
Gjest Hilde79 Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Dette virker helt sykt spør du meg. ← Hvorfor det? Fordi du ikke ville likt å ha det sånn?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Min erfaring er at dette er en form for masochisme, og et destruktivt tenningsmønster. Kjenner personlig til det, og uvanlig er det slett ikke. Men jeg tror det er usunt å dyrke disse tendensene i seg selv, for ens egen skyld. Selv opplevde jeg å utvikle dårlig selvfølelse etterhvert, også sexen ble på sikt mer preget av negative følelser. Selv om jeg tente veldig på dette rent fysysk føltes det i lengden ikke godt, vanskelig å forklare... Ved å jobbe med meg selv og mine følelser rundt dette, og sex generelt, har jeg nå fått tilbake et etter egen mening sunt syn på, og sunne følelser i forhold til, mitt sexliv. Trives mye bedre med det! Husker jo at jeg tente voldsomt på at min partner pulte andre enn meg, men det var fulgt av en bitter ettersmak som etterhvert preget vårt samliv på en negativ måte. Det at man tenner på noe seksuelt behøver ikke bety at man har godt av det... Men det er mine erfaringer!
Mirabella76 Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Dette virker helt sykt spør du meg. ← Ja, det skal vera sikkert! Noko så motbydelig.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Ja, det skal vera sikkert! Noko så motbydelig. ← Til dere som svarer slik som sitatet over: hva ønsker dere å oppnå med det? Ikke har TS spurt om deres mening, og ikke er det noe konstruktivt i svaret deres, dere svarer faktisk ikke på noe som helst. Er det et uttrykk for en uimotståelig trang til å trykke sine egne meninger ned over hodet på andre, uten at de har bedt om det? TS ville vite om det var flere som hadde erfaringer med dette, og/eller tenner på det.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Dette er veldig interessant. En jeg kjenner er også sånn. Jeg kan også kjenne meg igjen. Jeg har runket til at en som drar damer puler en jeg vil pule. Jeg har også runket til at en som drar damer puler eksen min. Det har med sjalusi og gjøre. For menn i hvert fall. Og sjalusi tenner, under rette forutsetninger. "I sjalusi er det mer egenkjærlighet enn kjærlighet." François de La Rochefoucauld Kjenner du deg igjen, trådstarter?
Gjest Gjest 3 Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Dette er veldig interessant. En jeg kjenner er også sånn. Jeg kan også kjenne meg igjen. Jeg har runket til at en som drar damer puler en jeg vil pule. Jeg har også runket til at en som drar damer puler eksen min. Det har med sjalusi og gjøre. For menn i hvert fall. Og sjalusi tenner, under rette forutsetninger. "I sjalusi er det mer egenkjærlighet enn kjærlighet." François de La Rochefoucauld Kjenner du deg igjen, trådstarter? ← Ja, sjalusi tenner - under de rette forutsetninger. De som tenner på slikt er ofte nettopp sjalu i utgangspunktet. Det er her det masochistiske ved det hele kommer inn. Men min erfaring er som sagt at ved å leve dette ut i et langvarig forhold, vil det på sikt utvikles destruktive sider ved en selv. Noe som kan gi uante og uønskede konsekvenser. Synspunkter på det TS?
Gjest Gjest 3 Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Her synes jeg nesten det kan være på sin plass å informere deg om at dette ikke er uvanlig på noen måte, i den forstand at det er mange som har et slikt tenningsmønster. Flere menn enn kvinner riktignok. Det er jo opp til enhver hvilke sider ved seg selv og sin seksualitet man vil dyrke og fremelske. Takker min Gud for at jeg aldri har vært så trangsynt og fordomsfull at jeg har følt trang til å dømme andre som "syke" og "unormale" bare fordi de ikke deler mitt syn på, og mine følelser i forhold til, saker og ting. Hvis man føler at noe er sykt og skremmende bør man kanskje ta en tur i seg selv å prøve og finne ut hva det er som gjør at man blir så skremt. Mener man at noen er "syke", bør man vente med å meddele vedkommede det til man kan komme med et konstruktivt forslag om hvordan h*n kan bli "frisk"... Ellers blir det jo meningsløst ikke sant? Beklager avsporingen TS! Endret 20. februar 2007 av Scorpina
Fibula Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Folks seksualliv er variert og mangfoldig, og så lenge man ikke skader noen og begge har glede av det, synes jeg man skal være forsiktig med å kalle folk unormale. Synes forøvrig ikke spysmilies har noe i sånne innlegg å gjøre. Veldig lite konstruktivt og det virker ganske trangsynt. *Løper ut for ikke å avspore tråden enda mer* Endret 21. februar 2007 av Scorpina
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hvem definerer hva som er normalt? Til trådstarter. Jeg kjenner meg ikke igjen i det du beskriver, jeg vil anbefale deg å snakke med partneren din, og å være sikker på at dere forholder dere til hverandre med samme fortegn. Vær også nøye med å bruke prevensjon. Endret 20. februar 2007 av Scorpina
Henna Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 Akkurat som at enkelte meinar at det er normalt å tenna på slikt, må eg få kunne meina at det er unormalt! For eg synst virkelig det høyrest heilt sjukt ut, og det må HI og dåke andre som er uenige med meg, tåla å høyra! ← Og du må tåle å høre at trangsynte holdninger fra en som tror en sitter på den eneste tolkningen av hva som er normalt, faktisk ikke har noe her å gjøre i da det er tydelig at ikke hensikten er for å gi råd, være behjelpelig eller dele av egen erfaring. Og det er tydelig du ikke har med deg noe av nevnte her inne nå. Selv er det meg også totalt uforståelig det TS og kjæresten gjør, men vi har alle ulike tenningsmønster. Selv om dette er veldig rett for dere, så kan det være lurt å forhøre deg fra andre med erfaringer på samme felt, da det kan være konsekvenser av dette som kan bli mer og mer fremtredende og destruktive for forholdet. Men så kan det jo også være at dette fungerer helt fint for dere. Jeg tenker nå litt på kjæresten din jeg. Tenner hun like mye på dette som deg? Eller er det mer for din del enn for henne selv? Er det bare ok, og ikke noe mer? For hennes del kan det jo med tiden gi en dårlig bismak etter x antall ligg, hun kan bli usikker på dine følelser siden du vil at hun skal knulle 10-50-100 andre menn eller hun kan føle at å tenne deg inkluderer ofte andre menn og usikkerhet til det som er "igjen". Som alltid- kommunikasjon er nok veldig viktig her
Mirabella76 Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Når trådstarters spørsmål er dette er det både ufint og unødvendig å svare i form av spysmilies. ← Næsj...alle meiningar er lov å koma med! Synst eg noko er ekkelt, så synst eg det... That`s life! Viss enkelte ikkje tåler å høyra andre sine ærlige meiningar, så er det dei som har eit problem.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 20. februar 2007 #17 Skrevet 20. februar 2007 Whatever works for yah. Det eneste jeg ville kommentere er at så lenge dette er en greie mellom deg og dama di, noe det tydeligvis er siden hun ringer deg før hun setter i gang å rir en annen, så synes jeg det er fullstendig feil å kalle henne utro. Hadde hun gjort dette bak ryggen din derimot......
Trampe Skrevet 20. februar 2007 #18 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Om trådstarter tente på å drepe folk ville jeg også sagt at han er syk i hodet. Men selv om jeg aldri kunne gjort det TS beskriver, og ikke tenner på det, ville jeg aldri kalt ham syk på noen måte. Han beskriver sin fantasi, og det må han da få lov til?? Nei, trådstarter, jeg deler ikke din fantasi. Men jeg vet om folk som gjør det, og leser stadig tråder her inne som omhandler temaet, så alene er du ikke! Endret 20. februar 2007 av Scorpina
Mirabella76 Skrevet 20. februar 2007 #19 Skrevet 20. februar 2007 Ithaca: Diskusjonane her inne blir jo dønn kjedelige, om folk ikkje skal få lov til å seia meiningane sine! Og kvifor pakka inn det ein meinar, for å ikkje "såra følelsane til andre" - som det så fint heiter? Dette er jo tross alt berre eit forum, der folk er anonyme. Eg kjenner ingen her inne IRL, og ingen kjenner meg. Så kva er egentlig problemet? Hadde eg stått ansikt til ansikt med HI, og han hadde fortalt meg det han skriver om her, så hadde eg synst det var like motbydelig som det eg synst no! Likevel hadde eg ikkje sagt til han direkte at eg meinte han var ekkel, og umulig kunne vera frisk som tente på noko slikt. Men tenkt det, det hadde eg såklart gjort! Og han hadde garantert sett på reaksjonen min, kva eg synst om det heile - uten at eg hadde trengt å seia eit einaste ord. Deretter hadde eg trekt meg unna han, og aldri snakka med han igjen. På internett derimot, synst eg det er flott å kunna seia akkurat kva ein meinar! Det er ein av dei tinga eg synst er bra med internett - at ein ikkje treng vera redd for å såra nokon! Eg kjenner jo ingen her inne IRL, og om nokon lar seg såra av kommentarar frå andre på nettet, ja så vil eg seia at dei har eit problem!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Til TS: Hun er ikke utro, for dere har en avtale dere i mellom. Dere har et åpent forhold, og det har ikke noe med utroskap å gjøre i det hele tatt. Flott at dere kan ha det slik, men kall det ikke for utroskap. Endret 20. februar 2007 av Scorpina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå