Gå til innhold

invitasjoner, til forlovere og foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting, er det normalt å gi invitsjon til foreldre og forloverne?

De er liksom med på å planlegge å er en selvfølge i bryllupet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sender også til alle uansett om vi vet at de kommer eller ikke!

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jepp, sender til alle vi og... Mye koseligere å få en "offisiell" invitasjon.

Skrevet

Vi inviterer SELVSAGT forlovere og foreldre, det er jo litt kjekt å få en formell invitasjon (muligens annerledes i de tilfeller der det er foreldrene som inviterer (fordi de betaler), slik gammel tradisjon er, men vi inviterer (og betaler) selv, og synes selvsagt våre foreldre skal få invitasjon også.

Jeg vet jo at i alle fall den som går til mine foreldre vil bli tatt vare på, sammen med bordkort og sanghefte og kirkefolderen.

Så ja, vi inviterer de vi vet SELVSAGT kommer. Litt mer usikker på de jeg vet IKKE kommer (fordi de allerede har sagt at de dessverre er på ferie) men vi treffer dem når vi leverer innbydelser, så jeg tenker vi leverer en og sier "vi vet at dere ikke kommer, men dere er nå i alle fall formelt invitert" eller noe sånn...

Skrevet

Vi leverer til alle, også foreldre og forlovere. Hvis jeg har litt tidsnød med å få de ferdig får de sist, siden de vet så godt når det er. Men invitasjon må de få.

Vi inviterer i vårt navn, og vi vil også ta i mot svar fra gjestene.

Skrevet

Jeg syns det er en selvfølge at alle får invitasjon! :)

Skrevet

Okei, Da sender vi til alle tror jeg. Viste bare ikke om det ble litt rart siden de alt har "sakt ja".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...