fred_123 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei alle! Første posten min her så vær grei mot meg Grunnen til at jeg skiver her er at jeg håper noen av dere kan gi meg et svar på hvorfor noen jenter/kvinner vil bite i fingeren ? Dette har skjedd meg et par ganger når jeg har vært på byen for å sjekke, og da jeg har fått napp og kllina litt og slikt, hender det av og til at de spør om de kan bite i fingeren min ? hehe, merkelig greier Første gang dette skjedde var med en 19år gammel jente og siste gang med ei "jente" på 34! Har hørt litt med kamerater om dette og ingen av de vet hvorfor noen gjør dette...
Trampe Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Har aldri hørt om det der, det er ikke utbredt i min gjeng ihvertfall. Kanskje de syns det er sexy? Og du, hva er den avataren for noe?
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Når jeg blir kåt, kan jeg godt bite mer eller mindre ubevisst...
Fønix Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Nei, kan ikke huske at jeg har opplevd dette. Tipper du rett og slett har en helt uimotståelig finger.
NovaFlare Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Suge på fingeren har jeg hørt om, men ikke bite nei...
fred_123 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Hej, takker for svar jenter Men blei ikke noe klokere av svarene... jaja neste gang for je bare spør hvorfor de gjør det... Forresten de beit så hardt at je nesten blei litt skremt, hjælp
miow Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Sikkert noe de har sett på film som de syntes så sexy ut. Biting i nakkeområdet kan forresten være jævlig opphissende..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå