Gjest blixen Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg bruker ID-pudder til daglig, og litt rouge. I går kjøpte jeg kremrouge fra Clarins. Nå lurer jeg på om det kanskje ikke var så lurt? Tenker da på om jeg liksom gnir vekk pudderet? Har ID rouge kanskje? Regner vel med det.. Pris? Og så var det påføringen! Jeg legger det på sånn(etter oppskrift fra BBC's motepolitiet): smiler og legger det på der kinnene blir rundest, som en sirkel. Enn dere? Billigmerker.. Er HM sin rouge ok?
gizmoo Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg bruker ID-pudder til daglig, og litt rouge. I går kjøpte jeg kremrouge fra Clarins. Nå lurer jeg på om det kanskje ikke var så lurt? Tenker da på om jeg liksom gnir vekk pudderet? Har ID rouge kanskje? Regner vel med det.. Pris? Og så var det påføringen! Jeg legger det på sånn(etter oppskrift fra BBC's motepolitiet): smiler og legger det på der kinnene blir rundest, som en sirkel. Enn dere? Billigmerker.. Er HM sin rouge ok? ← En ting man kan tenke på når det gjelder rouge er : Vått på vått og tørt på tørt... Dvs kremrouge på foundation og tørr rouge på pudder... Tror d gir best resultat, men jeg følger ikke alltid dette selv da Rougen bør legges etter hva slags ansiktsform man har. Det er ikke sånn at en metode passer alle. Selv legger jeg på kinnbenet. Har prøvd ut masse forslkjellig og det er det som ser best ut på min ansiktsform. Hilsen en som er avhengig av rouge
Mediocre Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Bruker å legge det litt under kinnbeina, om det er rett aaner jeg ikke
Gulphild Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg bruker ID-pudder til daglig, og litt rouge. I går kjøpte jeg kremrouge fra Clarins. Nå lurer jeg på om det kanskje ikke var så lurt? Tenker da på om jeg liksom gnir vekk pudderet? Har ID rouge kanskje? Regner vel med det.. Pris? Og så var det påføringen! Jeg legger det på sånn(etter oppskrift fra BBC's motepolitiet): smiler og legger det på der kinnene blir rundest, som en sirkel. Enn dere? Billigmerker.. Er HM sin rouge ok? ← HM sin rouge er bra. den rosaa, ganske bra ja.
kitekatt Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Liker og HM sin rouge godt. ID sin er også kjempefin. Jeg legger den på kinnbena.
Rexina Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg bruker også HM rouge og er godt fornøyd med den Har fargen Shimmering Honey.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå