Gå til innhold

Hvor har sexlysten tatt veien?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Jeg har vel aldri hatt noe sinnsyk (?) sexlyst som jeg kan huske, men selvfølgelig liker jeg det godt.

Er gift på 4.året og elsker mannen veldig mye.

Men..

Han vil døgnet rundt, hvor som helst, når som helst. Jeg har aldri hatt vaginalorgasme, kun utenpå. Er det dette som er problemet? Jeg liker jo å tilfredsstille han, men det hadde jo ikke gjort noe om jeg også kom ved penetrering :sur:

Jeg liker jo alt det andre utenom selve orgasmen også, misforstå meg rett..

Skulle bare så inderlig ønske at jeg hadde lyst like ofte som han. :sukk:

Noen idéer som øker sexlysten min?

Har prøvd feks rosenrot uten virkning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du medisiner? (Antideppresiva, p-piller, osv)

Gjest Gjesten
Skrevet
Bruker du medisiner? (Antideppresiva, p-piller, osv)

Nei, ingen medisiner. Og p-piller sluttet jeg med for ett år siden.

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvor ofte har du lyst på sex da? Det å ha lyst hele tiden er det ikke mange som klarer å oppnå, er det ditt mål?

Mange par opplever at den ene har mer lyst enn den andre, det er noe man må takle på en eller annen måte, forskjellig løsninger fungerer for forskjellige par.

Skrevet
Hvor ofte har du lyst på sex da? Det å ha lyst hele tiden er det ikke mange som klarer å oppnå, er det ditt mål?

Mange par opplever at den ene har mer lyst enn den andre, det er noe man må takle på en eller annen måte, forskjellig løsninger fungerer for forskjellige par.

Nei, hvor ofte? iallefall tre-fire ganger i uka kanskje? eller er det for mye forlangt?

Jeg elsker feks å overraske han med sex når han ikke aner det, men hater når han maser..

Har sagt til han at det hjelper ikke å mase, og at jeg heller vil ta initiativet, men når sexlysten ikke er no særlig tilstede, så blir det ikke så ofte jeg gjør det.

Så jeg skjønner jo hans frustrasjon også.

Vi har det supert ellers i hverdagen, er fortsatt forelska og flørter, men om det er en ting jeg vil endre så er det MIN sexlyst.

Jeg skjønner at de fleste ikke har lyst hele tiden, men jeg bare føler meg litt under normal på det området :sjenert:

Skrevet

Jeg har vel lyst på sex en gang eller 2 i uka om jeg er “heldig”, mer i noen perioder, og mindre i andre. Så 3-4 ganger i uka hadde blitt slitsomt her. Men så er samboeren ikke av de mest seksuelle heller, så vi passer greit sammen.

Hvilket merke p-piller gikk du på? Er enkelte merker som det er mistanke om kan føre til at sexlysten forsvinner over lengre tid enn andre. Kan se om jeg finner igjen den artikkelen et sted.

Skrevet
Jeg har vel lyst på sex en gang eller 2 i uka om jeg er “heldig”, mer i noen perioder, og mindre i andre. Så 3-4 ganger i uka hadde blitt slitsomt her. Men så er samboeren ikke av de mest seksuelle heller, så vi passer greit sammen.

Hvilket merke p-piller gikk du på? Er enkelte merker som det er mistanke om kan føre til at sexlysten forsvinner over lengre tid enn andre. Kan se om jeg finner igjen den artikkelen et sted.

Si to-tre ganger i uka da - at det er målet ;)

Jeg gikk på Yasmin. Ble ganske hormonell av den, derfor jeg tok en pause.

Også skal vi prøve på barn i løpet av året, så jeg vil ikke begynne på noe pillestyr igjen før da.

Skrevet

Skjønner utfordringen, men fortvil ikke. Det framgår forsåvidt ikke hvor gamle dere er eller hvor lenge dere har vært sammen. Men det du beskriver er forsåvidt typisk for et forholdsvis nytt forhold mellom unge mennesker.

Jeg mener det ikke går an å si at det er noe feil med noen av dere. Mennesker er forskjelige, og lyst-frekvens varierer stort. Går det som jeg tror vil han eterhvert roe seg noe og lystfrekvensen vil harmonisere mer. Og en vakker dag oppdager du kanske at han har sjeldnere lyst enn deg. Alt er normalt.

Sex skal være positivt, og da er det viktig at man virkelig har lyst når man gjør det.

Lykke til og se stort på ting. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...