Morena Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Ja lurer rett og slett på om nien som har vokset hårene på armene, altså på underarmene... Hvordan blir håret som vokser ut igjen?! Håper noen kan svare meg!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Effektivt det Blir tynnere og tror de og blir litt lysere.
Labella Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Ja, jeg har vokset håret på underarmene. Brukte strips og gjorde det selv, men man kan jo få gjort det på salong også. Håret som vokste ut var kanskje litt tynnere og finere, og det så ikke "rart" ut (noe jeg var litt redd for). Vokset vel en tre-fire ganger i løpet av en sommer, og det var deilig å slippe hårete "apearmer"
Labella Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Et par uker før jeg vokset første gangen tok jeg forresten en runde med hårfjerningskrem for å ha litt kortere hår til jeg skulle vokse.
Morena Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar!! Får prøve det jeg og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå