Elle_liten Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Nå ser det ut som om det meste er på plass til den store dagen, men vi har ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre med musikken. Det beste hadde jo vært om vi hadde hatt råd til et band. Budsjettet er ikke så veldig stort. Noen som har forslag, eller som vil fortelle hva de har tenkt å gjøre?
nygarda Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg tror jeg har sett noen tråder ang dette tidligere, du kan jo sjekke det. Vi bestemte oss for DJ. Da får vi den musikken vi vil hele kvelden, og det begrenser seg ikke ut fra hvilke sanger bandet kan. Ikke visste vi om noe bra band heller, så da blir det jo en sjanse å ta. Pluss at DJ er billigere. Vi skal betale 4500kr for en kveld, inkl utstyret osv.
Gjest bada Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg foretrekker helt klart DJ fremfor band - jeg får litt sånn danskebåtfølelse av den typen band som opptrer i brylluper.
mowgli Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Vi skal ha DJ - aner ikke hva han skal ha enda men.... han sa vi sikkert ble enige...
Mrs B Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Vi skal ha band, men har booka et band med medlemmer på våres alder, ikke en haug med "halvgamle" menn som synger svensktopp Gleder meg masse, tror det blir bra!!
Gifteklar:) Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Vi skal ha band, det er to personer som vi kjenner, og vi har hørt dem spille flere ganger. Valgte dem fordi de er veldig allsidige, synes det er viktig. Ellers oppfordret de oss også til å komme med "ønskesanger", så de kunne øve inn dem til de skal spille. Men så veldig billig er det ikke. De tar 6500 kr, da spiller de fra 10-02. Men siden vi kjenner dem, skulle de spille en time ekstra gratis... Har aldri vært i bryllup med DJ, kun med band, så vet ikke om det fungerer bra eller ikke... Har vel mye å si hvilke sanger DJ'en velger å spille, og selvsagt hvordan "publikum" er. Både band og DJ har har fordeler/ulemper, men DJ er sikkert det billigste alternativet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå