Arwen Skrevet 22. februar 2003 #1 Skrevet 22. februar 2003 Finnes det enda? I så fall, hvor får man kjøpt? Har lyst på striper, men bare for en dag.
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2003 #2 Skrevet 22. februar 2003 Jadda, det finnes. Hadde lilla og grønn i sin tid jeg... hmmm... hvor kjøpte jeg det da? Kan ha vært på H&M selvsagt... men jeg husker faktisk ikke helt. Du kan jo begynne der, og evt. jobbe deg videre til parfymerier av litt størrelse. Eller hos frisører.
Gjest Nepolia Skrevet 23. februar 2003 #3 Skrevet 23. februar 2003 Jeg har to stykker. Grønn og sølv. Kjøpte de på H&M. Ellers har jeg sett at alle slike butikker har hårmascara... H&M, Cubus osv
Arwen Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2003 skulle ha hatt mørg grå, mørk brun eller svart. Tror ikke jeg får tak i det noe sted.. Fjortis?
Gjest Nepolia Skrevet 23. februar 2003 #5 Skrevet 23. februar 2003 Det finnes nok helt sikkert. Du kan jo spørre de som jobber på H&M f.eks. Eller du kan oppsøke en butikk som selger gotiske ting :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå