Gå til innhold

Puling i rompen

Fremhevede innlegg

Gjest jente18
Skrevet

Jeg vet ikkje v det heter så jeg kaller det puling i rompen. Jeg gjor dette for første gang i går, og jeg må si jeg fikk vondt med en gang. Men det va bare fordi han pressen den rett inn. Vi tok den ut, men bestemte oss for å prøve igjen. Vi tok det ganske forsiktig denne gangen. Det var litt vondt, men samtidig godt. Og vil bare si det at vi brukte masse masse glidekrem.

Så lurte jeg vel på om noen har noe erfaring med dette, og noen tips?

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analsex heter det vel på fint ;)

Stikkordene er vel; bruk tid, bruk glidemiddel, slapp av

Gjest glamourgirl
Skrevet

Også må du ha lyst til det...

• Liker 1
Skrevet

og så er det bedre til kåtere en er....synest nå jeg....

Gjest Tigerjente
Skrevet

Ha god tid, bruk mye glidemiddel. Ikke la han presse på selv om han vil. styr det i ditt eget tempo.

Ofte blir det mye bedre om du bruker noe som kan stimulere klitoris mens dere holder på. OG, husk å slapp av.

Skrevet

Slenger meg på denne, da jeg også lurer litt på dette..

Kanskje litt far off spørsmål, men lukker det seg med en gang etter å hatt penis inne der en stund? Altså, trekker det seg sammen med en gang?

Og, over lengre tid, vil det oppstå problemer? Altså, om man har analex relativt jevnlig?

Skrevet

Tja, du kan komme til å ha slapp lukkemuskel i et par dager. En av ulempene. I tillegg til annet ubehag som sårhet og smerte innimellom. Putt noe opp i rompa hans i stedet. Mannen har faktisk mer glede av det.

• Liker 1
  • 4 år senere...
Gjest Bianca Snelson
Skrevet

Aså, jeg ble tatt i rompa i dag. det er ubehaglig, første gangen merket jeg.. men det er vell noe man blir vandt til? :) Jeg fikk sånn karamell lignende bæsj ut av rompa hele første timen etter vi hadde rompesex. er det normalt?? (=

Gjest HunterLady
Skrevet

Søk i andre tråder her inne. Finnes masse info om temaet fra før :)

Stikkord:

- Bruk god tid, oppvarming

- Finn en god sexstilling, hvor du slapper helt av

- Glidekrem

- Vær kåt!

Og nei, lukkemuskelen lukker seg ikke med en gang.

Skrevet

Søk i andre tråder her inne. Finnes masse info om temaet fra før :)

Stikkord:

- Bruk god tid, oppvarming

- Finn en god sexstilling, hvor du slapper helt av

- Glidekrem

- Vær kåt!

Og nei, lukkemuskelen lukker seg ikke med en gang.

Et spørsmål, det ser ut som du kan dette.

Jeg kunne tenkt meg å prøve analsex, men kun med kondom alt annet er ekkelt. Vil ikke kondomet da sette seg fast siden det er så trangt og lite friksjon?

Gjest HunterLady
Skrevet

Et spørsmål, det ser ut som du kan dette.

Jeg kunne tenkt meg å prøve analsex, men kun med kondom alt annet er ekkelt. Vil ikke kondomet da sette seg fast siden det er så trangt og lite friksjon?

Så lenge kondomet passer penisen din og ikke er for stor eller for liten, så vil den ikke sette seg fast. Kondomen gir jo ekstra glid, men en bør bruke glidemiddel i tillegg.

Hehe, vi mista kondomen oppi der en gang fordi kondomen var for liten til han og gled av.. Men den kom jo ut igjen en stund etterpå, naturligvis. Ehe :sjenert:

Skrevet

Jeg blir skikkelig kåt av en finger i rumpa, gjerne samtidig ved fingring på klitoris. Selv om jeg både er sykt kåt, har utrolig lyst, og slapper av, får jeg vondt av analsex. Har prøvd 3 ganger, men jeg får det ikke til... Smerten tar helt overhånd... :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer bare ikke tenke annet enn... "auuuu..."... Det må jo gjøre skrekkelig vondt?!

Har du ikke et annet hull han kan stikke den pjokken sin i? Kan han ikke bare være fornøyd med det?

• Liker 1
Skrevet

Hehe, vi mista kondomen oppi der en gang fordi kondomen var for liten til han og gled av.. Men den kom jo ut igjen en stund etterpå, naturligvis. Ehe :sjenert:

Vil ikke kondomet rives opp,(bli rifter i å få hull).

Det er jo livsfarlig å pule folk i ræva mtp aids utenå bruke kondom.

Gjest HunterLady
Skrevet

Vil ikke kondomet rives opp,(bli rifter i å få hull).

Det er jo livsfarlig å pule folk i ræva mtp aids utenå bruke kondom.

Om personen har AIDS, så er det farlig å ha sex med vedkommende punktum.

Det kan lettere bli rifter i endetarmen ja, men om man vet hvordan fremgangsmåten er, så går det så bra så.

De aller fleste har forresten analsex med en de kjenner og en de stoler på, så risikoen for AIDS er altså ikke stor.

Hvorfor skulle kondomet rives opp? Endetarmen er ikke laget av piggtråd.

• Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Rumpe*

Unnskyld måtte bare :sjenert:

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Nå vil jeg gjerne si at jeg er rumpesex expert, uansett om det er bare 1 år siden vi innførte det :gjeiper: Vi gjør det ofte, og er bare deilig! Han er stort sett veldig tålmodig og veldig grei og vi gjør det alltid i mitt tempo. Det er jeg som bestemmer hvordan, hvor mye, når skal det stoppes o.l. Er jo vondt når den først er inne, men etter noen sekunder er jeg på himmelen. Analsex gir meg mer nytelse enn vagiansex. :jepp:

Skrevet

Tråden ryddet for krenkelser.

Vis hensyn!

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...