Lestat Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei Ville egentlig bare flagge at Lestat'n er tilbake i singelmodus igjen... Det er har vært masse tøffe tak, og løpet har vært rent i forhold til troskap (i alle fall fra min side). Ringer, og håpløst håp har vært hverdagen lenge. Håpet er utrolig seiglivet. Av og til kommer man dog til det punktet at meningsløsheten faktisk gir mer mening enn partneren. Det er da man strengt tatt har passert punktet for å gå. Grunnen til at man blir er basert på ren nyskjerrighet i forhold til løgnenens omfang. Det finnes dog skjæringbunkter. Når helt basiskrav som åpenhet & ærlighet blir besvart med dokumentforfalskning er grensen nådd for selv det mest fleksible og nyskjerrige menneske. Føkk kvinns. Allerede før den genraliseringen var avsluttet så angrer jeg Jeg har fortsatt tro på menneske, men hvorfor i helvete må jeg lære dette. Jeg har da for svarte for lenge siden skjønt at gresset neppe blir særlig grønt, uavheing av side. Kan jeg ikke bare få ligge på blekkstille hav og nyte stillheten ? (for så å gå i havn, og finne trygghet). Er det egentlig så jævlig mye å be om ? Jeje, ferdig med det nå... *rant off* Det fine med dokumentforfalskning er at det er veldig endelig. Strengt tatt sparte hun meg for 3-4 måneder med følelsesmessig undring. Ting blir endlig veldig fort. Man går videre... Kort oppsummert har jeg lært at jeg ser best ut med kortklipt hår , og dessuten at et teppe av løgn neppe er det beste utgangspunktet for et godt rede (trøndersk understatement). Verdien av åpenhet & ærlighet er like absolutt som menneskets ufeilbarlighet. Saken er bare at den ene er vesentlig mye enklere å forholde seg til enn det andre. I motsetning til hvordan denne post'n sikker blir sett. Jeg ikke ferdig med kvinner . Derimot: Lestat'n søker smarte, sterke, inntelligente kvinner Målbind meg, og jeg er din Endret 20. februar 2007 av Lestat
Badlands Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Kort oppsummert har jeg lært at jeg ser best ut med kortklipt hår ← Neeeei det er ALT for få menn med langt hår her i byen, og nå tydelegvis enno ein mindre... What's a girl to do... Men - eh - lykke til med singellivet, gjer maksimalt ut av det, og hugs at ikkje ALLE damer driver med dokumentforfalsking.
Gjest Vidvandre Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Heia de med kort hår! Og , løgn og falskhet hører ikke hjemme i forhold.
Velvet Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 En bitteliten trøst er det kanskje at vi er flere i samme båt, langhåret eller ei.
Fønix Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Lykke til, Lestat! Jeg har lest en del av innleggene dine den siste tiden, og det virker som du har hatt et bevisst og ryddig forhold til prosessen. Dermed tipper jeg du vil komme deg greit gjennom dette. Og når du har gjort det, kan singeltilværelsen være ganske strålende. Neeeei det er ALT for få menn med langt hår her i byen, og nå tydelegvis enno ein mindre... ← Men dere mangler i hvert fall ikke folk med bart...
Lestat Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 Lestat.. du bor i feil by ← Vel, jeg er jo egentlig veldig fleksibel der da Så lenge jeg har ei grei linje kan jeg jobbe fra hvor jeg vil, med arbeidsgivers fulle velsignelse. Kjempeheldig sånn sett Jeg har vært inne på tanken å stikke til spania et par måneder. Det høres egentlig bedre ut enn å sitte her i kalde nord å sture. Ikke for det, jeg gidder ikke å sture særlig lenge uansett
minienthe Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Vel, jeg er jo egentlig veldig fleksibel der da Så lenge jeg har ei grei linje kan jeg jobbe fra hvor jeg vil, med arbeidsgivers fulle velsignelse. Kjempeheldig sånn sett Jeg har vært inne på tanken å stikke til spania et par måneder. Det høres egentlig bedre ut enn å sitte her i kalde nord å sture. Ikke for det, jeg gidder ikke å sture særlig lenge uansett ← fornuftig holdning, jeg kunne tenkt meg å byttet "beite" selv men må dessverre vente
Lestat Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Lykke til, Lestat! Jeg har lest en del av innleggene dine den siste tiden, og det virker som du har hatt et bevisst og ryddig forhold til prosessen. Dermed tipper jeg du vil komme deg greit gjennom dette. Og når du har gjort det, kan singeltilværelsen være ganske strålende. Men dere mangler i hvert fall ikke folk med bart... ← Takk for det Endret 22. februar 2007 av Lestat
skorpionen 68 Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Hei Lestat.. Er også nysingel, sukk... Har både gode og dårlige dager hvor jeg ønsker å bytte beite for en stund.. Men kan ikke gjennomføre det nå for tiden.... Ønsker deg iallefall lykke til og vi finner nok det vi ønsker begge to etterhvert....
Gjest Gjest 1 Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Kan jeg ikke bare få ligge på blekkstille hav og nyte stillheten ? (for så å gå i havn, og finne trygghet). Er det egentlig så jævlig mye å be om ? Ja, spesielt hvis du ikke kan tilby det samme eller aller helst mer selv. Kort oppsummert har jeg lært at jeg ser best ut med kortklipt hår Flott. De aller, aller fleste menn tar seg best ut med kort hår... Lestat'n søker smarte, sterke, inntelligente kvinner Her på KG er det mange av dem men tror du ikke de ønsker det samme tilbake? ← Endret 23. februar 2007 av Gjest 1
aline Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 *klemmer godt på Lestat* det føles ofte urettferdig at man må få visse erfaringer, hvorfor pokker liksom. Men, en vakker dag! kortklippet? har du klippet av deg ALLE krøllene? jøss.
Gjest Pax Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Tror også du passer kort hår bedre. Og et par måneder i Spania kan sikkert være lurt.
Linselus Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er skrekkelig god på målbinding altså (Beklager å dra opp semigammel tråd) Men iallfall, dra til Spania? Deeet høres ut som en plan spør du meg, så kan du heller komme tilbake til bartebyen når den har litt koseligere vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå