Gjest *utlogga nå* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Sukk... Noe MÅ det jo være med alle.. Nettopp vært på min 3. date etter et langvarig forhold som tok slutt for et halvt år siden. Har aldri klaffet med noen av de andre. Men han her følte jeg virkelig kjemi med. Han var dødskjekk, og vi hadde det bare SÅ trivelig og koselig sammen. Visste før jeg traff han at han hadde 3 barn allerede (han var veldig tidlig ute..). Så egentlig var jeg lite interessert i noe alvorlig før jeg møtte han. Men tenkte jeg bare skulle ha det litt moro, og at vi uansett kune spise sammen. Men så var han jo bare sååå kjekk og så utrolig nice! Hadde bare lyst å være sammen med han hele natta... Fikk mld i kveld, og han spurte om vi skulle treffes en annen gang oxo.. Jeg er ung, får høre jeg har bra utseende, og vet jeg kan finne meg noen uten barn.. Hva gjør jeg?? Skal jeg droppe ut, tenke med hode, selv om jeg er forelska?? Typisk at det må være noe med alle som er bra mannfolk
sebra Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 jeg er 23 og hadde ikke hatt noe problemer å bli sammen noen som har barn.men det kommer nok til å bli litt andre prioriteringer fra hans side,enn med en som kun har seg selv og tenke på.
Gjest *utlogga nå* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hvor gamle er dere? Står vel i titteln: jeg er 24, han 8 år eldre... så jeg vet ikke helt... hadde jo ikke akkurat sett for meg barn enda. også 3 på en gang... Men kjekk og dødssnill var han i alle fall. absolutt en type jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Men tung bagasje da.. Føler meg liksom så ung...
Gjest Sativa Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Står vel i titteln: jeg er 24, han 8 år eldre... så jeg vet ikke helt... hadde jo ikke akkurat sett for meg barn enda. også 3 på en gang... Men kjekk og dødssnill var han i alle fall. absolutt en type jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Men tung bagasje da.. Føler meg liksom så ung... ← Ja ser der ja, øya mine er ikke helt med. Du får finne ut hva du føler for denne fyren først da, og tilbringe en del tid med ham uten ungene. Da tror jeg du finner ut om du ønsker dette eller ei.
Gjest baby-E Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er ung, får høre jeg har bra utseende, og vet jeg kan finne meg noen uten barn.. ← for hans del syns jeg du skal droppe han.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Det bør hun vel heller gjøre for sin egen del. Hun har som hun sier, bedre marked enn dette.
Gamle Alex Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 for hans del syns jeg du skal droppe han. ←
Gjest *utlogga nå* Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Det bør hun vel heller gjøre for sin egen del. Hun har som hun sier, bedre marked enn dette. ← Jeg tenker i alle fall at man er ung når man er 24 år. Er ikke det at jeg har noe i mot barn. Høres ut som jeg engasjerte en del småbarnsforeldre i tråden her.. Tenker liksom at dersom man er 30 år er det kanskje større sannsynlighet for at man finner noen med barn. Men siden jeg er så ung... Men så tenker jeg også på han. Jeg er vel av typen som alltid tenker mer på de rundt meg enn meg selv. Og tenker at han burde finne noen som han kan ha et langt perspektiv sammen med nå. I såfall ser jeg for meg ex-damer (mødre) og alt sammen, som kommer til å gjøre et eventuellt forhold til han utfordrende. Kanskje jeg bare skal droppe dette. Men så har jeg jo veldig lyst å møte han igjen!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Skjønner at det kan virke overveldende med 3 barn, men du fokuserer veldig på at du er så ung, 24 er vel ikke egentlig så veldig ungt? En annen ting er å ikke være klar for et seriøst forhold. Synes i alle fall du skal tenke grundig gjennom ting, og bli godt kjent med han før dere involverer barna, fordi et forhold til noen som har barn nødvendigvis blir mye mer seriøst mye fortere enn hvis man er barnløs. Mest sannsynlig har disse barna også en mor som du vil måtte forholde deg til... Men hvis du virkelig liker han, så kan du jo bruke god tid på å finne ut av følelsene
Samantha Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Syns det er ganske barnslig av dokke som meiner ho bør droppe han for hans del og klappar for det osv. Er det virkelig så ille av ho å seie at ho er ung, ser bra ut og kan finne seg nokon utan barn? Jaja, jantelova lenge leve. Eg skjønnar veldig godt at ho er i stuss då ho kun er 24 år og på null komma niks skulle ha 3 ungar å vere stemor til. Eit forhold med ein trebarnspappa blir fort meir seriøst og komplisert enn til ein mann i samme livssituasjon som seg sjølv. Viss du er heilt totalt fremmed for å bli sammen med en med barn, så ville jeg sagt det som det er og trekt meg unna før det blir mer seriøst mellom dere. Men tenk om han er Drømmemannen da?? Vanskelig!
Gjest Miss Guided Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Har han flere mødre til barna sine eller har alle barna samme mor? Det er noe jeg ville tatt med i vurderingen, især hvis han har barn med flere mødre for da blir det flere å forholde seg til. Pluss at hvis han har barn med flere kanskje ikke er så seriøs som man ville ønske seg? Kanskje..... jeg kjenner han ikke.
Samantha Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Det er heller ikkje heilt usannsynlig om en mann med tre barn føler seg ferdig med reproduksjonen. Det ville eg i alle fall ha funne ut av før eg satsa på han.
Gjest *utlogga nå* Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 Har han flere mødre til barna sine eller har alle barna samme mor? Det er noe jeg ville tatt med i vurderingen, især hvis han har barn med flere mødre for da blir det flere å forholde seg til. Pluss at hvis han har barn med flere kanskje ikke er så seriøs som man ville ønske seg? Kanskje..... jeg kjenner han ikke. ← Det er visst 2! Ser bare for meg reaksjonen til muttern og fattern den dagen jeg evt skulle fortelle dette He,he! Leste innleggene mine ja. Står kanskje litt vel mye at jeg synes jeg er ung. Er ikke det at jeg mener jeg er veeeldig ung - tiden går ja! Men det jeg mener med begrepet "ung", er at jeg befinner meg i en annen livsfase. Som de fleste drømmer jeg jo om å kunne bli mor selv en vakker dag (når jeg er ferdig-studert). Og i såfall blir han pappa til barn med 3 ulike mødre.. Men han snakket i alle fall med stolthet om de barna han hadde. Og jeg fikk inntrykk av at han gjorde solid innsats for å ha god kontakt med dem. Nei huff... dette blir for kompliert gitt.
Gjest vsn Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde ikke rygget av den grunn. Jeg ville heller tenkt på hvor mye stiller han opp for barna sine? Er han en god far? For du kan være sikker på at han blir ikke en superfantastisk pappa til barn dere evt skulle få sammen, hvis han ikke bryr seg om sine andre barn. Hvis du ikke vil være med han pga barna, bør du droppe han fort, istedfor å bygge opp forventninger (det er bare stygt gjort).
lulle Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Om det skal bli et seriøst forhold. Hva med egne barn? Ønsker du dette, og vil han i tilfelle bistå deg?
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2007 #17 Skrevet 20. februar 2007 Synes ikke du skal la deg skremme kun fordi han har barn... Høres jo heller ikke ut som han har omsorg for barna? Er vel litt enklere å være stemor i helger og ferier enn hver dag. Men klart synd å bruke mye tid på han hvis han overhodet ikke kan tenke seg flere barn mens det er veldig viktig for deg... Jeg skjønner deg godt. Er selv 27 og synes fortsatt dette med barn virker litt skummelt. Har tenkt til å prøve selv om ikke altfor lenge, men er ganske langt unna mitt liv nå... Men hvis forholdet utvikler seg og dette er drømmemannen så tror jeg du vokser på oppgaven.
Fruktig Skrevet 20. februar 2007 #18 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde latt meg skremme av barn! Nei, det er mange fisk i havet =)
Gjest baby-E Skrevet 20. februar 2007 #19 Skrevet 20. februar 2007 Syns det er ganske barnslig av dokke som meiner ho bør droppe han for hans del og klappar for det osv. Er det virkelig så ille av ho å seie at ho er ung, ser bra ut og kan finne seg nokon utan barn? Jaja, jantelova lenge leve. ← forstår ikke helt hvor janteloven slår inn her. Selvfølgelig er det bedre at hun dropper han, før han får for høye forventninger.
la Flaca Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg ville ikke innledet noe seriøst forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå