Lille meg :) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Er det noen som har en fin gullfarget øyenskygge å anbefale. Den bør helst gi bra farge, men ikke være for dyr for jeg er litt blakk for tiden...
taliee Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har en bra en fra oriflame, som ikke var så dyr.. og Gosh (på vita) har jo myye sånn me glitter å glam
GoldenGlow Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Kommer litt ann på hva du mener med dyrt?
Lille meg :) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Kommer litt ann på hva du mener med dyrt? ← Tja. Helst ikke noe særlig mer enn 150-200. Men hvis det er noen bra som koster mer enn dette må du gjerne si ifra, kanskje jeg klarer å skrape sammen litt penger. Det er jo til en god sak
GoldenGlow Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Tja. Helst ikke noe særlig mer enn 150-200. Men hvis det er noen bra som koster mer enn dette må du gjerne si ifra, kanskje jeg klarer å skrape sammen litt penger. Det er jo til en god sak ← 150-200 kr? Da finnes det jo ingen problemer i det hele tatt å finne seg en fin gullskygge Men Strawberrynet lønner seg ihvertfall alltid.. Jeg har to forskjellige fra Lancome som jeg er veldig glad i, og en kjempe fin fra Clarins men ingen av dem er på SN.. Her er noen jeg syntes er fine, ihvertfall så spørs det jo litt åssen nyanse du ville ha og sånn.. Men de fleste her er ihvertfall under 150,- (Cliniquen var bare 88,- før rabatten) Noen av disse er champagne/gull, og ikke gull gull.. Jeg syntes denne fra Chanel, Ombre Essentielle Soft Touch Eye Shadow - No. 62 Gold er så utrolig fin, men har ikke prøvd den selv (enda.. ) Stila - Eye Color - Perfectly Gold Eye & Cheek Palette syntes jeg også ser veldig fin ut! Shiseido The Makeup Accentuating Color For Eyes - A2 Goldburst Shiseido, The Makeup Hydro Powder Eye Shadow - H1 Goldlights Clinique, Touch Tint for Eyes #13 Gold Glimmer Guerlain, Divinora Iridescent Loose Powder Eyes - # 01 Fairy Gold Lancome, Color Passport Shadow Palette - Destination Bronze (denne her er bare RÅFIN! jeg må ha må ha.. ) hehe.. sånn... Det var noen ihvertfall.... Skal se om jeg finner de andre skyggene jeg er så glad i et annet sted Farlig dette... Vil ha alle sammen nå jeg... Elsker virkelig gullskygger! Endret 19. februar 2007 av GoldenGlow
Lille meg :) Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 Å, tusen takk GoldenGlow Du er så flink til å finne frem på Strawberrynet! Jeg syntes den fra Guerlain så kjempefin ut! Og den fra Clinique var jo veldig billig! Fikk også lyst på skrinet fra Stila. Ikke bra dette Hvis det er noen som har prøvd noen av disse, så fortell gjerne hva dere syntes om dem
GoldenGlow Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Å, tusen takk GoldenGlow Du er så flink til å finne frem på Strawberrynet! Jeg syntes den fra Guerlain så kjempefin ut! Og den fra Clinique var jo veldig billig! Fikk også lyst på skrinet fra Stila. Ikke bra dette Hvis det er noen som har prøvd noen av disse, så fortell gjerne hva dere syntes om dem ← Bare hyggelig
løve70 Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Har ikke brukt noen av disse, men liker veldig godt øyenskyggene fra Shiseido Tror jeg må bestille den ene av dem.
Rexina Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Eller så har HM billige gullskygger og penner. Samme har IsaDora og Gosh om du har lite penger.
glamorous Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Er en fra Id som er helt nydelig, jeg har også en fra Gosh (utrolig nok), den er VELDIG glitter og glam, så den er kun til veeldig pyntet anledning.
Lille meg :) Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Har lyst til å teste ut alle, men får prøve å begrense meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå