Gjest Tex Skrevet 22. februar 2003 #1 Skrevet 22. februar 2003 Vi fikk champagneglass i gave av mine foreldre da vi forlovet oss. Vi har tenkt å bruke de samme glassene til brudeskål på kirketrappen og til bildene på bryllupsdagen. Jeg kunne tenke meg å få gravert inn navn og datoer på glassene men hvor skal jeg få gjort det? Noen forslag...?
Arwen Skrevet 22. februar 2003 #2 Skrevet 22. februar 2003 Det ligger en butikk i arkaden ved kirkerista i Oslo. Vet ikke om de graverer "medbragt".
Montezuma Skrevet 26. februar 2003 #3 Skrevet 26. februar 2003 Joda, hun som har butikken i Arkaden har holdt på i årevis, og hun dekorerer medbragt. Men ville heller anbefale dere å be henne male på glassene. Hun er utrolig flink! Malte nydelige bryllopsglass til min bror. Brudepar på selve glasset, og ringer og navn i gull nede på stetten.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #4 Skrevet 26. februar 2003 Vi graverte glass hos en gravør, tror de brukte laser, fikk på både navn og monogram...kjempeflott
Montezuma Skrevet 26. februar 2003 #5 Skrevet 26. februar 2003 ........eller så kan du gravere selv, hvis du har en Dreme Multi med diamantbor. Det har jeg gjort mange ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå