Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Møtte typen min på ett nettsted. Vi har nå vært sammen ca 3 mnd, bodd sammen i 1. Vi er i 30 åra. Fortsatt har han profilen sin på dette stedet, det har jeg også. Forskjellen er at på min står ikke lenger ett ord om at jeg er singel, søker noen osv. Jeg skal legge min til sletting. Men han har fortsatt samme profil som gir klart uttrykk for at han er singel! Han er nok ikke aktiv der inne, det ser jeg på poengene, bare logger seg på for å ikke miste poeng, men kjenner det irriterer meg allikevel. Hva er vitsen? Ha den som en sikkerhet om det skulle skjære seg med meg, eller kanskje se om det dukker opp noe mer spennende?? Har ikke giddi tatt det opp, for vil ikke virke mastet og hysterisk.... Hadde dere syns det var greit om typen hadde sånn profil?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Nei, helt klart ikke. Han er jo ikke singel, hvorfor skal han ha en profil som sier han er singel da? det hadde jeg sagt at jeg faktisk ikke kan godta.
venus* Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Altså, hvis dette plager deg såpass at du skriver et innlegg om det her, så kan jeg ikke skjønne hvorfor du IKKE skal ta det opp med han... Det er ikke så fryktelig interessant hva vi synes om dette, hva synes han selv? Er det et bevisst valg av han å ikke slette/forandre profilen, eller har han bare glemt det? Jeg synes det er litt teit at du (og vi) skal tenke ut grunner til at han har denne profilen, all den tid du faktisk kan spørre han...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hva er vitsen? Ha den som en sikkerhet om det skulle skjære seg med meg, eller kanskje se om det dukker opp noe mer spennende?? Han er avhengig av den spenningen han får fra nettflørting. Han kommer ikke til å få et normalt forhold til deg hvis han ikke kutter det ut helt. Få ham til å innse at han har et problem og tving ham til å melde seg inn i ANF (Anonyme NettFlørtere). Det er nøyaktig den samme type nettavhengighet folk her har til KG. Moral: Bli aldri sammen med en KG-dame.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Han er avhengig av den spenningen han får fra nettflørting. Han kommer ikke til å få et normalt forhold til deg hvis han ikke kutter det ut helt. Få ham til å innse at han har et problem og tving ham til å melde seg inn i ANF (Anonyme NettFlørtere). Det er nøyaktig den samme type nettavhengighet folk her har til KG. Moral: Bli aldri sammen med en KG-dame. ← han flørter ikke der, det ser jeg ut fra poeng man får der for brev man skriver osv.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Vi møttes på match.com og hadde kvar vår profil, eg sletta mini etter at me blei eit par, nokre dagar seinare gjorde han det same. Eg hadde ikkje godtatt at han stod der som singel! Eini ting er å ha ein sånn profil, men å stå som singel når eini er i eit forhold gir partneren veldig dårlege signal spør du meg! Me var 23 og 29 då me møttest ← Å ha profilen der er greit, man snakker jo med andre venner osv... bare den singelbiten jeg ikke helt klarer svelge....
Mirabella76 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Kan du ikkje berre be han om å sletta profilen? Viss han nektar, har du grunn til å vera mistenksom... Men sidan han ikkje er aktiv der inne no, er nok sjansen størst for at han rett og slett berre ikkje har kome på å gjera det!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Hva med å spørre på en helt normal måte (ikke anklagende): "Hvorfor står du fortsatt oppført som singel på ****?" Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.
MsRP Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Om du MÅ godta det?? Man må ikke godta noe som helst. Er det noe i et forhold du absolutt ikke kan akseptere, kan du snakke med ham og høre om han vil endre på det som er et problem for deg. Vil han absolutt ikke det, må du veie det positive mot det negative og bestemme deg for å bli eller å gå. Så enkelt og så vanskelig er det.
Amused Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Jeg hadde ikke godtatt det at det står at han er singel, og dessuten hadde jeg mislikt sterkt om han hadde en profil der fortsatt i det hele tatt. Var sammen med en som fortsatte å snakke med "vennene" sine på nettstedet, og da godtok jeg det. Inntil jeg fant ut at han ikke bare snakket med dem På den annen side, kan det hende at typen din rett og slett ikke tenker over at du synes det er ubehagelig at han står oppført som singel? Ta en prat med ham
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Skjønner ikke hvorfor han må inn der for å ikke miste poeng heller. er det så viktig?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Syns du skal ta det opp med han. Jeg har opplevd det samme, vi traf hverandre på blink. Jeg sletta profilen min etter ca 2mnd, men søkte aldri noe der. Han hadde profilen sin det i 4-5 mnd og stod som "singel" i profilen. På de mnd fikk jeg mange komentarer fra venner og bekjente som viste vi var sammen. Tok opp dette og han sletta med en gang, selvfølgelig .... Han var inne 2-3 ganger på de mnd, men jeg syns alikevell at dette var ubehagelig, fori jeg mente dette ga signaler til andre han hadde blitt kjent med der inne...noe han forstod veldig godt.. Han hadde bare ikke tengt på det den veien....(menn er simple vesner.. ) ...hører med til historien at vi flytta sammen og nå etter 10 mnd forlover vi oss til helga..
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 niks... ikke greit. si fra at du syns det er rart og ubehagelig. Det bør han forstå hvis han er glad i deg. Og du burde først slette din egen.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2007 #17 Skrevet 29. mars 2007 Han hadde bare ikke tengt på det den veien....(menn er simple vesner.. ) ← Simple? Du mener vel enkle Engelsk "simple" er "enkel" på norsk. Det norske ordet simpel betyr "ondsinnet, slem, lavmål"
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2007 #18 Skrevet 29. mars 2007 Hva er "gloathing" på norske tro...........?
Elle Melle Skrevet 29. mars 2007 #19 Skrevet 29. mars 2007 Det er faktisk helt utrolig hva menn kan glemme å tenke på av og til. Da jeg ble sammen med min kjære og skulle på besøk for første gang, hadde han ikke tenkt på at han kanskje burde ta bort bildet av ex`en som han hadde hengende på hedersplass over skrivebordet (og det hadde vært slutt en stund). Han hadde rett og slett ikke tenkt så langt. Menn ER enkle av og til ja... Du må jo snakke med ham og finne ut om det er en forglemmelse eller et bevisst valg.
Glitnir Skrevet 29. mars 2007 #20 Skrevet 29. mars 2007 Synes egentlig ikke det viktigste spørsmålet er om du synes det er greit eller ikke, men hva som er grunnen til at han har profilen. Er det for moro skyld så får det nå så være (selv om jeg ikke ser hva som skulle være så morsomt med nettchatting uten mål og mening), er værre om han faktisk er ute og møter folk derfra og sier han er singel. Men dette finner du vel ikke ut uten å spørre ham da. Evt. lage en undercover profil og ta kontakt med ham gjennom den. Men som noen andre sier her så kan han jo bare ha glemt statusen sin der også.
Anbefalte innlegg