Gjest ikke peiling Skrevet 22. februar 2003 #1 Del Skrevet 22. februar 2003 Denne har vært så treg i det siste..og så får jeg opp at jeg må skrive inn passordet, noe som jeg vel egentlig ikke trenger da dette skal gå automatisk. Nå har det ordnet seg, og jeg får ikke opp det mere..tror jeg.....Lurte på om noen kunne fortelle meg hva dette skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg selv har engelsk outlook, men skal prøve å finne de rette ordene for at du skal finne fram til hvorfor du måtte skrive inn passord hver gang... Gå til menyen Tools/Verktøy og velg Accounts/Kontoer - Nå må du passe på at du står på arkfanen mail/post og velg deretter Properties/Egenskaper - Velg så arkfanen Servers/Servere og pass på at Remember Password/Husk Passord er avhuket... Så skal alt væer i orden:-) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 24. februar 2003 #3 Del Skrevet 24. februar 2003 Denne har vært så treg i det siste..og så får jeg opp at jeg må skrive inn passordet, noe som jeg vel egentlig ikke trenger da dette skal gå automatisk. Nå har det ordnet seg, og jeg får ikke opp det mere..tror jeg.....Lurte på om noen kunne fortelle meg hva dette skyldes? Det høres ut som om problemet ligger på e-postserveren. Hvis ikke mailprogrammet får kontakt på første forsøk må du skrive inn passord, selv om du har krysset av for "husk passord". E-postleverandøren din har nok hatt en periode med serverproblemer, men hvis alt er i orden nå, så er det jo greit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå