Gjest uværet Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 hvilken sykehus på østlandet ville du ha anbefalt ang ivf/icsi behandling?
Lilletrollet Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har vært på rikshospitalet,men er vel ikke veldig fornøyd. Legen jeg har vært hos etterpå snakker veldig varmt om porsgrunn! Lilletrollet
Grace Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jag har valgt Riksen selv og ville valgt det eller Porsgrunn hadde jeg vært deg. Kjenner noen som føler seg dårlig behandlet på Ullevål. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person.
Linsi Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har hørt mye negativt om Ullevål, men vi er selv i gang med forsøket vårt der, og har bare positive opplevelser!
Zianta Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Det eneste negative jeg har hørt om Ullevål er at de ikke har fryser til overskudds egg. Rikshospitalet har jeg hørt både positive og negative ting om, mens jeg har bare hørt positive ting om Porsgrunn. Selv tok vi forsøkene i Trondheim selv om vi bor på Østlandet (det var der det var kortest venteliste).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå