Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

neste uke og vil benytte sjansen til å finne meg en bra BH!

HJelp!!! Hvor skal eg gå for å finne bra undertøy? Er 75F. Ikke så godt kjent i byen så en lett tilgjengelig butikk hadde vært fint.

Tenkte meg og på Zara, Lille Vinkel Sko og en butikk hvor de selger Odd Molly(hvor?) Pluss selvsagt de opplagte butikkene, H&M(hvilken er best?) og DinSko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt på La Lina. Jeg skal iallefall dit en gang jeg er i Oslo. :)

Her er La Linas hjemmeside.

Skrevet

Vil foreslå at du enten rusler eller tar 21-bussen fra Majorstua til St.Hanshaugen og går på La Lina for å finne bra undertøy. Eller så kan du prøve Norsk undertøimagasin som ligger ved Steen og Strøm, ca 1 kvartal fra en av de største H&M-butikkene også.

Eller begynn med undertøy, og så ta turen til Majorstua. I så fall kan du ta buss 37 fra Jernbanetorget opp til Stensbergata (St. Hanshaugen). La Lina er ved siden av dette busstoppet. Når du har handlet ferdig, kan du da enten rusle bort til Bogstadveien over Bislett, eller ta buss 21 fra St. Hanshaugen (utenfor Deli de Luca, litt oppi veien for La Lina.) Gå av på Homansbyen busstopp. Det er ikke langt å gå, tar ca 10 minutter.

Det er 3 store H&M-butikker, en på Karl Johan, en på Oslo City og en på Aker Brygge. Hvis du kommer med tog, så er den på Oslo City kanskje greiest. Alle tre har lange åpningstider.

Skrevet
Vil foreslå at du enten rusler eller tar 21-bussen fra Majorstua til St.Hanshaugen og går på La Lina for å finne bra undertøy. Eller så kan du prøve Norsk undertøimagasin som ligger ved Steen og Strøm, ca 1 kvartal fra en av de største H&M-butikkene også.

21-bussen går ikke fra Majorstua. Blir vel 46-bussen som går fra Majorstua til St.Hanshaugen. Den stopper både på St.Hanshaugen og Stensberggt.

Skrevet
21-bussen går ikke fra Majorstua. Blir vel 46-bussen som går fra Majorstua til St.Hanshaugen. Den stopper både på St.Hanshaugen og Stensberggt.

Ja, var litt unøyaktig der. 21-bussen går langs Josfinesgate, så det er forsåvidt mer Homannsbyen.

Skrevet
Ja, var litt unøyaktig der. 21-bussen går langs Josfinesgate, så det er forsåvidt mer Homannsbyen.

Da er vi enige. :)

Skrevet

takk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...