Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny kost til solpudder og blush. Nå bruker jeg Terracottakosten fra Guerlain, men den har dårlig kvalitet synes jeg. Har en kabuki fra Chanel som jeg er fonøyd med, men den synes jeg passer bedre til pudder og mineralfoundation. Noen anbefalinger? Og bruker dere samme kost til solpudder og blush?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker børstene til The Body Shop. De er myke, syntetiske og røyter ikke. Bruker den store Face and Body-børsten til solpudder, og Blush-børsten til rouge.

Skrevet
Jeg liker børstene til The Body Shop. De er myke, syntetiske og røyter ikke. Bruker den store Face and Body-børsten til solpudder, og Blush-børsten til rouge.

Helt enig.. Body shop kostene er bra!

Har den Guerlain kosten jeg også... Bruker den til rouge akkurat nå , men syns den begynner å bli dårlig.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er også mest fornøyd med kostene til Body Shop. Jeg kjøpte akkurat en rougekost fra gloMinerals, men det var tragiske greier; hvis jeg fortsetter å bruke den, kommer jeg ikke til å ha hud igjen på kinnene om en stund.

MAC og Make Up Store skal også ha gode koster.

Skrevet

Enig i at MAC og Body Shop har gode koster.

Skrevet

Det er jo en annen kost-tråd her, men sier som i den så elsker jeg sminkekosten fra BarryM. Har hørt at de også har et veldig bra solpudder (det skal jeg prøve ut neste gang) Det har naturlig farge og har ikke skimmer/glitter i.

Skrevet

Jeg har alltid hatt, og kommer nok alltid til å ha Body shop sine koster! Veldig myke og gode, og de er av god kvalitet og varer lenge. Enkle å vaske er de også :)

Skrevet
Det er jo en annen kost-tråd her, men sier som i den så elsker jeg sminkekosten fra BarryM. Har hørt at de også har et veldig bra solpudder (det skal jeg prøve ut neste gang) Det har naturlig farge og har ikke skimmer/glitter i.

Har aldri hørt om det merket. Hvor får du kjøpt det? Og hva slags prisklasse?

Skrevet
Har aldri hørt om det merket. Hvor får du kjøpt det? Og hva slags prisklasse?

BarryM er veldig populært, men mest i utlandet. De har visst fantastiske øyenskygger.

Kosten betale jeg vel 100-200 kr for. Passe stor og rund, den beste børsten jeg har prøvd.

Solpuddere koster 200-300 kr, mens resten av sminken koster rett over hundrelappen.

Jeg kjøpte det på lulu´s i kr.sand med du kan å kjøpe det på visage make up store :)

Skrevet (endret)
BarryM er veldig populært, men mest i utlandet. De har visst fantastiske øyenskygger.

Kosten betale jeg vel 100-200 kr for. Passe stor og rund, den beste børsten jeg har prøvd.

Solpuddere koster 200-300 kr, mens resten av sminken koster rett over hundrelappen.

Jeg kjøpte det på lulu´s i kr.sand med du kan å kjøpe det på visage make up store :)

Det var jo veldig hyggelige priser :) Får sjekke hos Visage, eller Lulu's neste gang jeg er i nærheten.

Endret av Shoegal
Skrevet

Kostene fra Dior er ganske myke, har tbs-koster jeg og. Kostene fra Dior er enda mykere! Som en myk liten kattunge. :) Bruker forskjellige koster til blush og solpudder. :)

Skrevet
Jeg har alltid hatt, og kommer nok alltid til å ha Body shop sine koster! Veldig myke og gode, og de er av god kvalitet og varer lenge. Enkle å vaske er de også :)

Henger meg på lovprisingen av Body Shop-kostene, beste investeringen jeg har gjort. Bittelitt OT, men hvordan vasker du dem, Vampyra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...