Varsia Skrevet 28. februar 2007 #21 Skrevet 28. februar 2007 Ja, det må dog være raske og brutale greier. Funeral doom funker ikke så veldig bra. ← Men så er ikke funeral doom det samme som heavy metal heller da, så det var det ingen som foreslo...
Lassie Skrevet 28. februar 2007 #22 Skrevet 28. februar 2007 For meg funker det best med techno og trance. Jo hardere jo bedre. For meg henger det sammen med at jeg har tidligere danset freestyle i mange år, og da ble jo rytmen og dansetrinnene kjappere og mer intensive ved hardere og hardere musikk - dette overfører jeg til annen trening også. Og for meg funker det ikke å ha musikken på høretelefoner - så derfor bruker jeg ikke treningsstudio, men mitt eget lille "studio" hjemme med et par apparater. Musikken må være HØY, da får jeg mest ut av treningen.
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mars 2007 #23 Skrevet 1. mars 2007 Det er faktisk vitenskapelig bevist at den beste musikken å trene til er musikk med en viss rytmehastighet. Så det er bare å fylle mp3-spilleren med heftige rytmer. På bestworkoutmusic.comkan du fylle ut informasjon om treningshastigheten din og så få forslag til musikk som passer deg! For 0,10$ per sang, kan du laste ned den musikken du får forslag om. ← Genialt sted! Tusen takk for link!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå