Varsia Skrevet 28. februar 2007 #21 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, det må dog være raske og brutale greier. Funeral doom funker ikke så veldig bra. ← Men så er ikke funeral doom det samme som heavy metal heller da, så det var det ingen som foreslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. februar 2007 #22 Del Skrevet 28. februar 2007 For meg funker det best med techno og trance. Jo hardere jo bedre. For meg henger det sammen med at jeg har tidligere danset freestyle i mange år, og da ble jo rytmen og dansetrinnene kjappere og mer intensive ved hardere og hardere musikk - dette overfører jeg til annen trening også. Og for meg funker det ikke å ha musikken på høretelefoner - så derfor bruker jeg ikke treningsstudio, men mitt eget lille "studio" hjemme med et par apparater. Musikken må være HØY, da får jeg mest ut av treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mars 2007 #23 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er faktisk vitenskapelig bevist at den beste musikken å trene til er musikk med en viss rytmehastighet. Så det er bare å fylle mp3-spilleren med heftige rytmer. På bestworkoutmusic.comkan du fylle ut informasjon om treningshastigheten din og så få forslag til musikk som passer deg! For 0,10$ per sang, kan du laste ned den musikken du får forslag om. ← Genialt sted! Tusen takk for link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå