Gå til innhold

Kunne du deltatt..

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg ser av og til, med litt skrekkblandet fryd, på ulike sjekkeprogrammer på TV. Og ja, jeg innrømmer at jeg lurer fælt på hva som får folk til å stille opp.

Jeg blir litt flau, og litt pinlig berørt, også syns jeg det er koselig når noen finner hverandre... (jeg er jo romantiker)

Skjønner jo på sett og vis at det er like stor sjans for å "finne" noen her som der...

Skal også innrømme at jeg en gang skrev til en av disse ungkarene, og jeg gikk rundt i smerte og evig pine og skallet hodet i veggen og gnog på parketten til jeg var helt sikker på at jeg ikke ble med. I presentasjonen virket han OK, men hjep meg mor, da han kom på TV. Han virket dummere enn et middels påske-egg...

(poster dette under relasjoner, fordi jeg syns det handler om det...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne opplagt ikke blitt med på et sånt program. Synes veldig ofte det er pinlig bare å se på - selv om mange av dem jo er søte når de finner hverandre.

Men det er ikke meg - til det er jeg nok alt for privat.

Skrevet

Så du lurer på om jeg er villig til å delta i et opplegg hvor jeg mest sannsynlig vil fremstå som like dum som et "middels-påskeegg"? Eller er det slik at du som interessert i et slik svada opplegg vil få det mest råtne påskeegget til å fremstå som en kulinarisk opplevelse av det sjeldne?

unnskyld hva var spørsmålet igjen? :ironi:

Skrevet

Nei, jeg kunne ikke tenke meg å delta på et slikt program.

Fremgangsmåten ved å lete etter noen ved hjelp av alternative metoder som f.eks internet eller andre annonser syns jeg er helt iorden, men på TV blir alt så fryktelig offentlig, og det hadde bare ikke passet meg.

Skrevet

Aldri i verden. Syns de virker temmelig desperate, og jeg blir fleu på dere vegne.

Skrevet

Ja det kunne jeg godt tenke meg. Det er da flere som har funnet kjærligheten i slike programmer, så hvis jeg ser en kjekk en, skal jeg skrive inn.

Skrevet

Nei, det hadde eg ikkje turt! Det å finne ein kjæreste er noko veldig privat for meg, og eg kunne ikkje ha tenkt meg å dela det med heile Norges befolkning!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Så du lurer på om jeg er villig til å delta i et opplegg hvor jeg mest sannsynlig vil fremstå som like dum som et "middels-påskeegg"? Eller er det slik at du som interessert i et slik svada opplegg vil få det mest råtne påskeegget til å fremstå som en kulinarisk opplevelse av det sjeldne?

unnskyld hva var spørsmålet igjen? :ironi:

:overrasket: Jeg tror ikke jeg skjønte ett ord av det du skrev her.

Skrevet (endret)

Uff nei.. Jeg blir av og til så flau av bare å se Bonderomantikk at jeg må snu meg vekk! :ler: Hadde nok ikke takla å være med selv.

Men det er jo kjempekoselig at noen finner hverandre på den måten da :)

Endret av Lily
Gjest glamourgirl
Skrevet
I wish there were brains too!

:legrine: Sitatet mitt er "THESE" were brains.

Gjest Gjest 1
Skrevet (endret)

Det er gøy å se på andre sjekke på TV men ville aldri ha gjort det selv!

Hvor ble det av Reisesjekken og det sjekkeprogrammet Mette-Marit visstnok deltok i for mange år siden? Det var også et program der Paal-Tarjei et-eller annet var programleder for...

Jakten på kjærligheten kunne ha vært kult å se på dersom det var et urbant storbyprogram der urbane single dater.

Endret av Gjest 1
Gjest Peachbud
Skrevet

Nei, skrekk og gru.

Virker skummelt, også hadde jeg følt meg ulidelig teit. Tenkt på alle dem som kjenner eller har kjent meg som ville sittet og settt på meg på skjermen. - Gamle klassekamerater og tidligere naboer.

Skrevet

Ah, gode gamle TVNorge med bachelorette og diverse feelgood-tv. Man må jo like! Norsk Farmen-variant blir så traurig ... men skal ikke tv3 lansere en slik urban variant? Det er bare å melde seg på, Gjest1.

... kunne selv aldri deltatt, men er ikke spesielt utleverende/ekshibisjonistisk av natur.

På den annen side tror jeg forhold startet på denne måten sjelden varer. Hører vi ikke hele tida at et år senere er det brudd? Det er jo veldig spesielle rammer å starte et forhold i, ikke mye hverdagsutgaven man treffer der.

Skrevet
Skal også innrømme at jeg en gang skrev til en av disse ungkarene

Tja, i utgangspunktet ikke, men forsetter du å skrive skal jeg være fleksibel :ler:

Skrevet

Absolutt ikke. Ikke fordi jeg har noe prinsipielt imot det, men fordi jeg har en jobb som jeg ikke synes det funker å blande den type oppmerksomhet med.

Skrevet

Kunne ikke tenkt meg det... Bare tanken på at alle kan se meg på TV... Uff nei, glad jeg traff samboer uten slik hjelp...

Gjest Vidvandre
Skrevet

Huff, nei jeg blir flau av å bare se på.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Tja, i utgangspunktet ikke, men forsetter du å skrive skal jeg være fleksibel  :ler:

Kjære deg, det kommer ikke til å skje igjen. Som Champis sier så har også jeg en jobb hvor det ikke ville vært den beste krmt, profileringa.

(det jeg lærte av den mailen jeg skrev, er aldri trykk send før du har lest på nytt i dagens lys...) :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...