Gilette Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har snakket med dama som kjøpte utstyret, hun har betalt på posten for å få pakken ut, men jeg har ikke fått pengene på konto ennå, og hun henta det forrige tirsdag..? kan det virkelig ta så lang tid?
Gjest Eir Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Systemet til posten er innmari tregt, så det kan ta 1-2 uker før du har pengene på konto. 10 virkedager tok det sist gang jeg brukte dette systemet.
Nemmera Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Det er visst noe spesielt med posten og postbankens systemer i følge andre banker. Har også vært borti at det tar over én uke dessverre.
Gilette Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Puster lettet ut nå, har ikke opplevd at de har vært så treg før, så var redd det var en mulighet for at jeg ikke fikk pengene mine!
Nemmera Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Neida, det går sikkert bra Stusset over at det tok så lang tid med en overføring fra Postbanken til banken vår en gang vi og, og da fikk vi høre det i banken vår at det visstnok er slik når det gjelder posten. De har vel et system som ikke er like raskt som alle andres da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå