Gå til innhold

Fargevalg Dis eller Vanilje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal male nesten hele huset (åpen løsning) i en farge.

Trenger derfor noen tanker om fargene Dis vs Vanilje. Det er et ganske moderne hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg nok ikke ville valgt noen av dem, så ville jeg i alle fall ha hatt dis hvis vanilje var alternativet.

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hvordan vanilje ser ut, men Dis liker jeg.

Lekkert med lillanyanser og treverk med litt rødbrunt i. Har hatt fargen i et ungdomsrom og kunne tenkt meg den på mitt eget soverom.

Skrevet

Jeg har alltid innbilt meg at vanlije var lys med gultone i, men sitter med fargekart forann meg, og fargen er vel mer mørk beige (uten gult) og er kjempefin!

Skrevet

Vi begynnte å male med dis, men endte med å male over med vanilje. Jeg synes den er nydelig, samboer synes den er litt kjedelig

Gjest eveline
Skrevet (endret)

Jeg har Dis og er veldig fornøyd. Har åpen løsning kjøkken/stue/hall og har den på disse rommene. Nå har jeg lilla gardiner (lyng) men har også hatt mosegrønt, turkis og hvitt mot. Syntes den er fin jeg :)

Endret av eveline
Skrevet
Selv om jeg nok ikke ville valgt noen av dem, så ville jeg i alle fall ha hatt dis hvis vanilje var alternativet.

Hva ville du hatt da? Jeg ønsker masser av innspill....

Skrevet
Vi begynnte å male med dis, men endte med å male over med vanilje. Jeg synes den er nydelig, samboer synes den er litt kjedelig

Mener du Dis eller Vanilje er nydelig?

Skrevet

Vanilje er nydelig. Synes jeg. Jeg ville ha det så enkelt som mulig. Samboer ville ha Dis, syntes det var litt mere liv i den.

Skrevet

Huff, jeg synes egentlig fargevalg er veldig vanskelig! Jeg liker egentlig ikke "hvitfarger" med litt farge i. Skal jeg ha lyse farger ville jeg nok kanskje valgt egghvit eller eggeskall, men det kan kanskje fort bli kjedelig.

Men synes som sagt dis er finere enn vanilje (liker ikke det gule i vanilje)!

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg malte stuen i Vanilje nå i forrige uke, ble veldig fint. Tror dog det er viktig med mye lys, ellers blir den seende litt mørk ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...