Bobsi Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg skal male nesten hele huset (åpen løsning) i en farge. Trenger derfor noen tanker om fargene Dis vs Vanilje. Det er et ganske moderne hus.
Marililja Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Selv om jeg nok ikke ville valgt noen av dem, så ville jeg i alle fall ha hatt dis hvis vanilje var alternativet.
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Nå vet jeg ikke helt hvordan vanilje ser ut, men Dis liker jeg. Lekkert med lillanyanser og treverk med litt rødbrunt i. Har hatt fargen i et ungdomsrom og kunne tenkt meg den på mitt eget soverom.
Ona Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har alltid innbilt meg at vanlije var lys med gultone i, men sitter med fargekart forann meg, og fargen er vel mer mørk beige (uten gult) og er kjempefin!
FlorenceNig Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Vi begynnte å male med dis, men endte med å male over med vanilje. Jeg synes den er nydelig, samboer synes den er litt kjedelig
Gjest eveline Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg har Dis og er veldig fornøyd. Har åpen løsning kjøkken/stue/hall og har den på disse rommene. Nå har jeg lilla gardiner (lyng) men har også hatt mosegrønt, turkis og hvitt mot. Syntes den er fin jeg Endret 20. februar 2007 av eveline
Bobsi Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 Selv om jeg nok ikke ville valgt noen av dem, så ville jeg i alle fall ha hatt dis hvis vanilje var alternativet. ← Hva ville du hatt da? Jeg ønsker masser av innspill....
Bobsi Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2007 Vi begynnte å male med dis, men endte med å male over med vanilje. Jeg synes den er nydelig, samboer synes den er litt kjedelig ← Mener du Dis eller Vanilje er nydelig?
FlorenceNig Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Vanilje er nydelig. Synes jeg. Jeg ville ha det så enkelt som mulig. Samboer ville ha Dis, syntes det var litt mere liv i den.
Marililja Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Huff, jeg synes egentlig fargevalg er veldig vanskelig! Jeg liker egentlig ikke "hvitfarger" med litt farge i. Skal jeg ha lyse farger ville jeg nok kanskje valgt egghvit eller eggeskall, men det kan kanskje fort bli kjedelig. Men synes som sagt dis er finere enn vanilje (liker ikke det gule i vanilje)!
Gjest Frysepulver Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Jeg malte stuen i Vanilje nå i forrige uke, ble veldig fint. Tror dog det er viktig med mye lys, ellers blir den seende litt mørk ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå