Iset Skrevet 21. februar 2003 #1 Skrevet 21. februar 2003 har dere sett THE RING? jeg var nettopp å så den på kino i kveld. HERREGUD det er den mest skremmende filmen jeg noensinne har sett. sitter bare å skjelver..... jeg er ganske vandt med skrekkfilmer, og tåler mye. men denne filmen ble litt for mye. tror jeg blir innlagt på psykriatisk dersom jeg ser den en gang til... :o
Gjest Lea Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 Er det den det er reklame for på Radio1 Om en film eller no.. så ringer telefonen og du har 7 dager igjen å leve?
Iset Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2003 jess. jeg er hellt ødelagt på nervene.....IKKE se den dersom dere er lettskremte. står litt om den her, les kommentarene nederst: http://us.imdb.com/Title?0298130 Iset
Gjest Lea Skrevet 21. februar 2003 #4 Skrevet 21. februar 2003 Jeg må bare se den filmen. Er ikke særlig lettskremt og må ha noen skikkelige grøssere for at det skal bite på meg. Men jeg må nok vente til den kommer på DVD, for sambo er en pyse! *gleder meg*
Iset Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2003 hmmm jeg ville absolutt ha sett den på kino hadde jeg vært deg. da får du hele skrekkopplevelsen. alle i salen hylte og jeg ble skikkelig redd. ville ikke sett den hjemme (selv om vi har hjemmekino og storskjerm).
Gjest Lea Skrevet 21. februar 2003 #6 Skrevet 21. februar 2003 Jeg vil ikke gå på kino alene... Alle jeg kjenner er pyser tror jeg. De vil heller se action og sånt. Men jeg får sette i gang hjemmekinoen da.. når den tid kommer. Men er enig i at det blir best på kino!
Gjest Lottemor Skrevet 22. februar 2003 #7 Skrevet 22. februar 2003 Bra det ikke bare var jeg som syntes den var skummel syntes den var kjemmpe bra da Bare vennt det kommen er sånn film til på kino snart som er like bra ...... den handler om en internett side......den skal også vere kjemmpe bra
Gjest Hvitveis Skrevet 22. februar 2003 #8 Skrevet 22. februar 2003 Den japanske originalversjonen fins allerede på DVD hørte jeg på det svenske filmmagasinet. Kvaliteten på bildene er ikke like bra, men minst like ekkel - skrekkfilm på japansk må jo bare være skremmende Om det er mulig å få den her i landet derimot :-?
Iset Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2003 ja jeg leste om den japanske, men har hørt den amerikanske versjonen er enormt mye skumlere enn den japanske. men jeg må se den og:) gleder meg til den med internett-siden!!!!!!! husker du hva den heter?
Gjest Lottemor Skrevet 22. februar 2003 #10 Skrevet 22. februar 2003 Den heter fear.com skal vere veeeeeeldig skummel..... Skal jeg vere helt erlig har jeg sett den...og jeg var forsiktig noen dager med hvor jeg befant meg på nettet.....kjemmpe bra film...må ses......kan ikke snakke så høyt om å ha sett den da den ikke har kommet på kino hær ennda.....
Iset Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2003 åååå tusen takk:) elsker slike filmer jeg, selv om jeg blir overnervøs av dem vet du når den kommer?
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #12 Skrevet 22. februar 2003 Heisann. Jeg så denne filmen i går og den var såååå bra. Pleier ikke å bli særlig skremt av skrekkfilmer men denne var annerledes. Ble skikkelig redd,jeg... Anbefales til alle skrekk elskere!!! :o
Gjest Lottemor Skrevet 23. februar 2003 #14 Skrevet 23. februar 2003 Er faktisk ikke sikker på når den kommer,men det er ikke så lenge til...den har blitt sluppet i USA fpr en god stund siden...så det er bare til å følge med
Gjest Nepolia Skrevet 23. februar 2003 #15 Skrevet 23. februar 2003 Jeg så den i dag. Gud ja.. Det var en skummel film. Jeg skal aldri mer se slike filmer alene
Gjest Hvitveis Skrevet 26. februar 2003 #16 Skrevet 26. februar 2003 Åh, den var bare helt rå, da! Kinosalen hørtes ut som en eneste stor bergogdalbane åhhhhÅHHHHHHåh ... åhhhhhhhhÅHHHHHHHHHåhh. Kjempebra. Anbefales til alle med dårlig hukommelse
Gjest Hvitveis Skrevet 27. februar 2003 #17 Skrevet 27. februar 2003 Var det noen som la merke til leilighetsnummeret Eller la du merke til en annen bitteliten, men interessant detalje?
Iset Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #18 Skrevet 27. februar 2003 nei hva da? nå ble jeg sykt nyskjerrig:) skal se den en gang til (eller maaange ganger til)
*Lillian* Skrevet 27. februar 2003 #19 Skrevet 27. februar 2003 Har akkurat vært på kino og sett den sammen med sambo... Må si jeg er meget glad sambo var med.... Jeg får skikkelig kick av å se grøssere og skumle filmer, men jeg er veeeldig lettskremt og jeg har dessverre meget god hukommelse når det gjelder filmer.... :-? Jeg angrer på at jeg så den så sent på kvelden, jeg.... Men OK, jeg skal innrømme at den var bra.... Men jeg burde nok heller tatt med sambo på en romantisk komedie alà "Two weeks notice" istedenfor så sent på kvelden...... Mon tro om Lillian får sove i natt?!?!?! Lillian
Livets datter Skrevet 28. februar 2003 #20 Skrevet 28. februar 2003 Jeg må bare se den filmen. Er ikke særlig lettskremt og må ha noen skikkelige grøssere for at det skal bite på meg Samme her! Så dette gleder jeg meg virkelig til! Tror det kommer en annen film på kino snart som heter "28 days later". Skal visst også være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå