Gå til innhold

Kanebo Inner Balance Enhancing Emulsion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er på 50% på SN. Noen som bruker/har prøvd den?

Er dette en vanlig ansiktskrem?

Den var stor og billig :) Er den bra så skal jeg ha den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Det er en vanlig ansiktskrem, i flytende versjon. Finnes i fire utførelser for ulike hudtyper. Den funker best hvis du bruker tilhørende lotion under. Selv har jeg prøvd kanebo ved mange anledninger, men blir ikke helt fortrolig. Huden min trenger nok mer næring og fukt enn noen av de lotionene kan gi. Dessuten synes jeg de er litt klissete.

IB-serien er borte fra markedet (ca ett år siden), så det er nok grunnen til at den er billig hos SN.

Skrevet

Hmm... Hater klissete ting.... Kanskje jeg dropper den for nå.. :sjenert:

Men takk for svar :)

Skrevet

Goldenglow er du helt avhengig av SN? Eller har jeg fått feil inntrykk? ;)

Skrevet (endret)
Goldenglow er du helt avhengig av SN? Eller har jeg fått feil inntrykk?  ;)

haha :ler: Ja det kan vel kanskje virke sånn ja...! :ler:

Og jeg kan vel ikke nekte heeeelt for det heller nei.. :) hehe

Endret av GoldenGlow
Skrevet

Jeg er veldig glad i Kanebo, og har brukt div. Kanebo-produkter i litt over 2 år.

Det produktet du nevner er "utgått", det heter nå Sensai Silk Emultion.

Hvilken type er det, I, II eller III? Dette viser om det er for tørr, normal eller fet hud.

Greia med disse hudpleieproduktene er at du bruker en helt flytende Lotion først, og denne Emulsjonen etterpå. Dobbelt opp med godsaker, med andre ord. Hvis du bare skal bruke den ene, så tror jeg det muligens er litt bortkastet. Dette gjelder også for den nye versjonen.

Les litt mer på http://kanebo-international.com/product/ss/index.html (for Sensai silk, men det er altså mer eller mindre det samme.)

Jeg bruker Light-serien, som før het I (II=rich, III=super rich). Den er mindre klissete enn den som heter Moist nå. Har vareprøver på Moist, og det er en merkbar forskjell på klissethet. Jeg er veldig fornøyd, men jeg tror ikke det å bare kjøpe dette ene produktet er noe vits. Det tar også et par uker før man merker noen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...