Gjest Huldali Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Skal ut å spise og lyst på kinesisk! Så er det noen som vet om en skikkelig god kinesisk restaurant i sentrum av Oslo, der det heller ikke er for dyrt?
Arkana Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Den aller beste er Dinner i Stortingsgaten (rett ved Nationaltheatret). Endret 19. februar 2007 av Arkana
Gjest Huldali Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Men er ikke den ganske dyr? Alltid trodd at den var dyr Ved du om de har slike Dim Sum retter der, nesten sånne tapas retter? Har lyst til å prøve det.
Arkana Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Men er ikke den ganske dyr? Alltid trodd at den var dyr ← Det spørs hva du regner som dyrt da. Det er en stund siden jeg har vært der sist, men mener å huske at prisen for hovedrett var rundt 250 kroner? Dette regnes som den beste kinesiske i Oslo, så det er vel verdt pengene.
Antoinette Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Anbefaler helt klart Dinner i Stortingsgt. Du bør ringe og reservere bord for det er et populært sted. Prisene er helt ok.
Gjest Huldali Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Takk for svar! mulig det blir Dinner nå
Fakse Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Men er ikke den ganske dyr? Alltid trodd at den var dyr Ved du om de har slike Dim Sum retter der, nesten sånne tapas retter? Har lyst til å prøve det. ← Dim Sum er helt fantastisk nydelig, tror jeg må lære meg å lage det selv, for jeg får ikke kjøpt det her i byen. Anbefaler deg på prøve her. Det er en fordel å være flere når man spiser, så kan man smake på mye forskjellig.
Gjest Huldali Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Der har jeg vært å spist en gang (A Taste of China), det er en stund siden nå, tror det er godt over et år siden, men jeg var så utrolig misfornøyd! De var ikke noe hyggelige de som jobbet der og jeg syns ikke at maten jeg spiste noe særlig heller. Mulig dette har endret seg nå, siden det stod så godt om de i Dagbladet, men må si jeg er litt skeptisk til den. Men jeg kommer jo aldri til å finne ut om den har endret seg hvis jeg ikke prøver den en gang til!
Gjest lolle Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Jeg vet om et enda bedre sted enn Dinner,og det er Nodee på Majorstua.Sinnsykt bra mat og service,visstnok den restauranten i Oslo som går best for tiden.Ingenting slår dette stedet,har også vært på Dinner...Det eneste er at det er litt vanskelig å få bord,jeg var der en tirsdag kveld for litt siden og det var stappfullt...Sier litt om stedet, eller hva?
Plym Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Eller Oriental- det er litt samme greie som Dinner, bare litt mer uformelt. Veldig god mat der også! ← Oriental har samme eiere som Dinner, og mye av samme meny. Veldig god mat.
Gjest Aloha Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 Må si meg enig med Arkana her Dinner er meget bra! Nydelig mat og ypperlig service, da er det gjerne verdt det å betale litt mer.
Fakse Skrevet 22. februar 2007 #13 Skrevet 22. februar 2007 Men jeg kommer jo aldri til å finne ut om den har endret seg hvis jeg ikke prøver den en gang til! ← Jeg tror stedet fikk nye eiere for en stund siden. Vi var der i høst, og ble ikke akkurat imponert over servicen vi fikk. Ikke at den var dårlig, men den var heller ikke i nærheten av god. Interiøret er også så-som-så, rett og slett litt tacky. Men maten er himmelsk, og veldig autentisk
kvinne_ Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Jeg vet om et enda bedre sted enn Dinner,og det er Nodee på Majorstua.Sinnsykt bra mat og service,visstnok den restauranten i Oslo som går best for tiden.Ingenting slår dette stedet,har også vært på Dinner...Det eneste er at det er litt vanskelig å få bord,jeg var der en tirsdag kveld for litt siden og det var stappfullt...Sier litt om stedet, eller hva? ← Ja, det er samme eiere, men nodee er nyere og derfor mer populært blant kjendiser ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå