Gjest tannpsycho Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 har hatt en delt jeksel en stund. så har den blitt løsere og løsere på den ene siden. har gnisset tenner i søvne og den er rotfyllt og derfor knakk den plutselig. så dro jeg den av siden den bare hang i den ene delen av resten av tanna.' nå er det et hull nedover og det virker ikke som det er noen rot der, og det gjør ikke vondt. tror dere rota er borte siden det er et hull der? mange røtter har en jeksel egentlig????? uff
Gjest tannpsycho Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 skal til tannlegen. jeg vet jo det, men siden det er et hull nedover så er vel rota borte?? skal kanskje på tannlegevakta i kveld.
cand.intet Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Grunnen til at det ikke gjør vondt er at den er rotfylt og derfor død. En jeksel kan ha en, to eller tre røtter. En tur til tannlegen hadde nok ikke vært dumt, nei.
Gjest tannpsycho Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 har ikke fått med meg rota nei. den har bare knekt av over rota så jeg. skal til tannlegen i m. takk for svar:) uff dette var litt ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå